eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa wózka widłowego do załadunku makulatury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Przemyśl: Dostawa wózka widłowego do załadunku makulatury.
Numer ogłoszenia: 183929 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemyska Gospodarka Komunalna - SITA Sp. z o.o. w Przemyślu, ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782484, fax 016 6786783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgksita.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózka widłowego do załadunku makulatury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego czołowego wózka widłowego z silnikiem Diesla wyposażonego dodatkowo w chwytak hydrauliczny do załadunku bel makulatury według paramertów technicznych przedstawionych niżej. I. Dane ogólne 1.Napęd - Silnik Diesel (olej napędowy) o mocy minimalnej 28 kW 2.Obsługa siedząca 3.Udźwig: 1500 - 2000 kg 4.Odległość środka ciężkości od czoła wideł: do 500 mm 5.Odległość czoła wideł od osi kół: 390 - 400 mm 6.Rozstaw kół: 1400 - 1500 mm 7.Masa własna bez chwytaka: do 2900 kg 8.Promień skrętu: 2020 - 2050 mm 9.Zużycie paliwa: do 2,5 l/h 10.Reflektory przednie 11.Sygnał dźwiekowy jazdy w tył 12.Lusterka boczne i wewnetrzne 13.Tylny szperacz 14.Bezpieczny moduł kabiny operatora (kabina pełna z ogrzewaniem) II.Rodzaj masztu 1.Masz podwójny, panoramiczny 2.Wysokość podnoszenia: 3100 - 3300 mm 3.Wysokość zabudowy: 2080 - 2185 mm 4.Wolny skok wideł: 100 - 150 mm 5.Widły o maksymalnej długości do 1150 mm z zintegrowanym przesuwem bocznym 6.Krata ochronna karetki wideł III.Wyposażenie dodatkowe - Chwytak hydrauliczny przystosowany do załadunku makulatury 1.Typ i model chwytaka 2.Udźwig minimum: 1000 kg 3.Środek cieżkości: do 500 mm 4.Zakres otwarcia chwytaka: 580 - 1810 mm 5.Ciężar urządzenia: do 300 kg 6.Odsunięcie ładunku: minimum 114 mm 7.Wymiary ramion: 700x400 mm IV.Cena i warunki dostawy 1.Cena loco Zamawiającego 2.Dostawa do 8 tygodni po podpisaniu umowy V.Warunki dodatkowe 1.Pojazd dopuszczony do użytkowania na mocy przepisów Urzędu Dozoru Techicznego wraz z urządzeniem dodatkowym 2.Kompletna dokumentacja eksploatacyjna dla wózka widłowego wraz urządzeniem dodatkowym 3.Deklaracja Zgodności z normami Unii Europejskiej 4.Gwarancja: 24 miesiące lub 4.000 mh 5.Obsługa serwisowa i konserwacyjna (UDT) producenta przez okres 24 miesięcy lub 4.000 m/h.,oraz części zamienne producenta

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) posiadają uprawnienia w zakresie przeprowadzania przeglądów serwisowych nadane przez producenta sprzętu; d) znajdują w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3) Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczn e i prawne. 4) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Pzp. 6) Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzucenia ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 d) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o którym mowa w pkt. a. e) wykaz wykonanych co najmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaz odpowiadających swiom rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub złożą dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Zryczałtowane koszty serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgksita.przemysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przemyska Gospodarka Komunalna - SITA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl Dział Handlowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Przemyska Gospodarka Komunalna - SITA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.