eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Usługi geodezyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Sławków: Usługi geodezyjne
Numer ogłoszenia: 183900 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: usługi geodezyjne polegająca na inwentaryzacji powykonawczej zadań inwestycyjnych w ramach projektu pn. Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków - etap I w zakresie: 1) inwentaryzacji powykonawczej a) inwentaryzacje obiektów, b) inwentaryzacja sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, Światłowodowej, teletechnicznej, c) inwentaryzacje przyłączy, d) inwentaryzacje studni kanalizacyjnych, e) inwentaryzacje sytuacyjno-wysokościowe punktów w terenie, f) pomiary wysokościowe przekrojów pasów drogowych, g) wykonywanie aktualizacji map zasadniczych i map ewidencyjnych w zakresie obiektów budowlanych nieistniejących już w terenie. 2) naniesienie inwentaryzacji do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Będzinie, 3)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć analogową mapę geodezyjną w skali 1:500, względnie 1:1000 z inwentaryzacji powykonawczej (papierowa). Mapa powinna zawierać: minimalnie 4 krzyże, nazwę firmy wykonywującej inwentaryzację, datę wykonania inwentaryzacji, podpis i pieczątkę uprawnionego geodety, klauzulę inwentaryzacji powykonawczej z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w 4 egzemplarzach, 4) Szkic polowy, który powinien zawierać: oznaczone numerami porządkowymi punkty pomiarowe przebiegu inwentaryzowanych obiektów wraz z opisem długości, średnicy i materiału; rodzaj zamontowanej armatury (zasuwa, hydrant nadziemny, hydrant podziemny, studzienka, armatura upustowa, itp.); rura ochronna wraz z parametrami opisowymi (długość materiał, średnica); współrzędne XYH inwentaryzowanych obiektów; rzędne terenu nad charakterystycznymi punktami; domiary do charakterystycznych obiektów terenowych (budynki, granice, studzienki kanalizacyjne, itp.) oraz sumaryczne długości inwentaryzowanych sieci i przyłączy wod.-kan. 2. Opis zamierzenia inwestycyjnego - Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków - etap I obejmuje : 1.Rewitalizacja zespołu parkowo - zamkowego Projekt techniczny dla zadania inwestycyjnego Rewitalizacja zespołu parkowo - zamkowego został opracowany przez zespół projektantów branżowych firmy projektowej EKOART, ul. W. Pola 2/13, 40 - 596 Katowice. Do chwili obecnej wykonano tylko oświetlenie parku. Podstawowe zakresy prac w ramach inwestycji: - wykonanie modernizacji nawierzchni parkowych alejek z kostki betonowej i wykonanie placu zabaw. 2.Kompleksowa przebudowa ulic Mały Rynek - Kościelna - Staropocztowa Lokalizacja projektu Inwestycja zlokalizowana jest w Sławkowie w ulicach: Mały Rynek, Kościelna oraz Staropocztowa na działkach nr 3707, 3708/1, 3708/2 k. m. 27 oraz 3819, 3857, 3858 k. m. 28. Zakres projektu Inwestycja obejmować będzie następujący zakres prac: - Przebudowa ulic (wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej oraz chodniki i wjazdy posesyjne z betonowej kostki brukowej, odtworzenie istniejącego parkingu z betonowej kostki brukowej), -Remont sieci wodociągowej (budowa sieci wodociągowej z rur PE, sieć układana będzie na wykopach wąskoprzestrzennych, umocnionych na podsypce piaskowej 20 cm i obsypany warstwą piasku na wysokość 30 cm ponad wierzch rury, do wodociągu zostaną podłączone wszystkie istniejące wodociągi, które przebiegają w ulicach bocznych i były włączone do istniejącego wodociągu), -Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej (włączenie do odrębnego istniejącego układu sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulicy Browarnej, sieć wykonana zostanie z tworzyw sztucznych (PVC) kielichowych łączonych uszczelką gumową, włączenie przykanalików z przyległych budynków, włączenie przykanalików wpustów ulicznych do kanału deszczowego) 3.Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy SP im. J. Baranowskiego Projektowane zagospodarowanie terenu Zakres projektu obejmuje: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego dla dzieci starszych o nawierzchni z trawy syntetycznej z drenażem, 2) budowę boiska wielofunkcyjnego dla dzieci młodszych o nawierzchni z trawy syntetycznej z drenażem, 3) budowę bieżni 100-metrowej, czterotorowej o nawierzchni poliuretanowej. 4) budowę skoczni w dal, 5) budowę skeateparku, 6) budowę schodów terenowych, chodników i placów, 7) odwodnienie terenu boisk, 8) wymianę ogrodzenia terenu szkoły od strony wschodniej, 9) zieleń oraz małą architekturę, Zagospodarowanie terenu przy SP w Sławkowie Zakres projektu obejmuje: 1) przebudowę placu apelowego przed szkołą, który pełnić będzie dodatkowe funkcje parkingu na czas imprez miejskich w przestrzeni zespołu parkowo - zamkowego oraz dla obsługi użytkowników terenów sportowych. 2) budowę drogi wewnętrznej. 3) budowę parkingu na 10 miejsc postojowych (funkcje parkingu dla użytkowników budynku SP, na czas imprez miejskich w przestrzeni zespołu parkowo - zamkowego oraz dla obsługi użytkowników terenów sportowych). 4) remont ogrodzenia terenu szkoły od ulicy Browarnej oraz przebudowę ogrodzenia od strony północnej. 5) zieleń oraz małą architekturę. 4. Przeprowadzenie modernizacji zabytkowego obiektu przy ul. Kościelnej 11 Dane techniczne budynku po projektowanej adaptacji i rozbudowie Powierzchnia użytkowa: 472,30 m2 Powierzchnia netto 825,50 m2 Powierzchnia zabudowy 384,20 m2 Powierzchnia całkowita 1 333,80 m2 Wysokość całkowita 12,17 m Kubatura budynku: Kubatura części adaptowanej 2 699,0 m3 Kubatura rozbudowy 701,0 m3 Łącznie: 3 400,0 m3 W ramach inwestycji planowane jest także wyposażenie budynku w: 1) przyłącze wody (instalację wody zimnej, instalację wody ciepłej), 2) przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej (instalacja kanalizacji sanitarnej), 3) przyłącze gazowe, 4) instalację gazową, 5) sieć logiczną i teletechniczną (szafka teleinformatyczna, instalacja teleinformatyczna, ochrona przepięciowa, ochrona przeciwporażeniowa, instalacja uziemiająca i połączenia wyrównawcze, instalacja odgromowa), 6) oświetlenie terenu (zasilanie, sterowanie oświetlenia zewnętrznego terenu, instalacja oświetlenia zewnętrznego terenu, kabel ziemny, ochrona przeciwporażeniowa i uziemienie), 5.Rewitalizacja zabytkowego budynku przy ulicy Mały Rynek 9 Charakterystyka techniczna budynku Parametry obiektu: Wysokość budynku: 8,00 m Powierzchnia użytkowa: 101,90 m2 Powierzchnia całkowita: 389,70 m2 Powierzchnia zabudowy: 124,00 m2 Kubatura: 766,70 m3 6. Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa budynku administracyjno - biurowego MOK przy ul. Młyńskiej 14 na potrzeby Klubu Sportowego i organizacji społecznych Dane techniczne obiektu - długość całkowita: - 18,35 m, - szerokość: - 17,27 m, - wysokość: obiekt trzykondygnacyjny o wysokości 11,92 m, - powierzchnia użytkowa części budynku objętej opracowaniem - 333,7 m2, - powierzchnia użytkowa - 423,5 m2, 7)Budowa publicznego systemu monitoringu miasta Sławków Przedmiot programu Przedmiotem Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) jest przygotowanie założeń do realizacji projektu inwestycyjnego budowy monitoringu miejskiego. W projektowanej inwestycji przewiduje się lokacje kamer (zespołów kamer) oraz urządzeń pomocniczych w budynkach należących do Gminy i Miasta Sławków oraz w ramach infrastruktury miejskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w zakresie warunku dot. potencjału technicznego wykonawcy nie precyzuje szczegółowych warunków udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Odnośnie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten będzie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponowanie, co najmniej, jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do wykonywania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (Zakres 1) wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów i 5 letnie doświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Zamawiający w zakresie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona(e) (uprawnione do reprezentacji) w dokumencie rejestracyjnym, 3)wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków ul. Łosińska 1 pok. 24, 41-260 Sławków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków Rynek 1 sekretariat, 41-260 Sławków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 w ramach Priorytetu VI Zrównoważony rozwój miast, Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.