eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.Budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Świdnica: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego etap III
Numer ogłoszenia: 183888 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa parkingu przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową części parkingu o nawierzchni z płyt ażurowych przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy. Zakres robót obejmuje wykonanie parkingu na 22 miejsca postojowe przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy do realizacji na terenie działki nr 13/5, 13/1, 13/3, 13/4, 12, 14/2, 20 obręb 0001 Osiedle Młodych, Świdnica Miasto zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym integralną część decyzji pozwolenia na budowę nr 433/2010 z dnia 21 kwietnia 2010 dla zadania j.w. opracowanym przez Firmę VIA ROMANA drogi-projektowanie, nadzory Roman Konieczny. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 307 na który składa się: 1. Miejsca postojowe (w ilości 22 szt , w tym 6 miejsc dla niepełnosprawnych)o pow. 299,0 m2 o nawierzchni z płyt ażurowych gr. 10 cm (typ MEBA) na podsypce paskowej gr. 2 i wykonaniem linii segregacyjnych z kostki betonowej czerwonej 2. Droga manewrowa na pow. 260,0 m2 o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm(szara)wraz z ściekiem szer. 0,6 m z kostki betonowej czerwonej . 3. Ustawienie krawężnika wibroprasowanego 15 x 30 ( światło 12 cm)na ławie betonowej zwykłej z oporem o przekroju poprzecznym 0,065 m2 - 143,6 mb 4. Ustawienie obrzeża betonowe 8x 30 na ławie betonowej po przekroju porzecznym 0,035 m2 - 30,0 mb 5. obsianie trawą wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej gr 10 cm pow. 125,0 m2 3. Ogólna charakterystyka : Zadanie obejmuje wykonanie części robót (dot. wykonania parkingu) i objętych decyzją pozwolenie na budowę nr 433/2010 z dnia 21 kwietnia 2010 dla zadnia pn. Budowa parkingu przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Świdnicy oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót ,stanowiącym integralną część w/w pozwolenia. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa została opracowana przez Firmę VIA ROMANA drogi-projektowanie, nadzory Roman Konieczny. Projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 307. 5. Gwarancja i rękojmia Zgodnie z § 13 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5 lat na wszystkie wykonane prace budowlane, licząc od daty odbioru i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres rękojmi minimum 24 m-ce - na warunkach i zasadach określonych przepisami KC oraz warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej. 6. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia robót 6.1 Warunki realizacji robót: 1/ Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. 2/Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3/Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektami, zasadami sztuki budowlanej, ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z przepisami BHP. 4/ Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 5/ Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 6/Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: m.inn.: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 7/Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 8/Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 9/Koszty Wykonawcy, nie stanowiące wprost wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (np. opisane w podpunktach 6/, 7/, ), stanowić będą koszty ogólne Wykonawcy i jako takie zostaną ujęte w cenie Wykonawcy. 10/ Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców. 11/ Koszt utylizacji materiałów rozbiórkowych Wykonawca ujmie w cenie oferty. 12/Szczegółowe warunki realizacji robót określone zostały w projekcie umowy dołączonym do SIWZ. 6.2 Warunki odbioru robót: 1/ Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2/ Odbiory częściowe robót zanikowych rejestrowane będą w dzienniku budowy. W odbiorach częściowych uczestniczą: kierownik budowy lub kierownik robót oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3/ Przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy z wpisem kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia, potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodować będzie odmowę Zamawiającego do przystąpienia do czynności odbioru końcowego. 4/ Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru robót, z zastrzeżeniem jak wyżej. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 5/Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 6/Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 7/ Szczegółowe warunki realizacji robót określone zostały w projekcie umowy dołączonym do SIWZ. 6.3 Warunki rozliczenia robót: 1/ Za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ na podstawie dokumentacji technicznej ustala się wynagrodzenie zgodne z ryczałtową ceną określoną przez Wykonawcę. Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej specyfikacji, w tym opisanych w części III SIWZ i projekcie umowy. 2/ Podatek VAT naliczany będzie w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. 4/ Za wykonane roboty wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. 5/ Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1)a), pkt 5) i pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późniejszymi zmianami)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie robót budowlanych o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. przedłoży wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do stwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.; minimum 2-ch robót polegających na budowie parkingów i chodników z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej lub płyt ażurowych na pow. minimalnej 500 m2 każdy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży dane osoby przewidzianej do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia t.j.: kierownika budowy posiadającego doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba ta winna posiadać uprawnienia konstrukcyjno- budowlane, w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 tyś. zł , -posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczące przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50 tyś. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 14 do oferty (wg wzoru nr 10), - dowód wniesienia wadium - załącznik nr 15 do oferty, - pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 16 do oferty, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców oferty wspólnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - zał. nr 17 do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach: a/ jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna), b/ jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub zaakceptowanych przez Zamawiającego. d/ Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124 I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.