eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Wieliczka: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008r.
Numer ogłoszenia: 183883 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162472 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, fax 012 2500378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie Gminy Wieliczka, Gminy Kłaj oraz Gminy Gdów. Szczegółowy zakres dróg został ujęty w zał. D, E, F do SIWZ. Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia: a)dyżur dobowy (dyżur bierny) - zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg -brak działania sprzętu na drogach; b)akcja dobowa (dyżur czynny) - w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżanie, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp.; c)doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:00 do godz. 24:00 danego dnia; d)dzień rozpoczęcie prowadzenia zimowego utrzymania wyznaczy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego z wyprzedzeniem 24h.; e)upoważniony przedstawiciel Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce może zawiesić prowadzenie dyżurów dobowych, odwołanie zawieszenia nastąpi z wyprzedzeniem 24h; f)w przypadku awaryjnego wyjazdu Wykonawcy (tzn. jednorazowego wyjazdu w trakcie dyżuru dobowego, na wezwanie służb porządkowych np. policji), celem odśnieżania dróg, Zamawiający zażąda potwierdzenia wykonanych czynności przez wskazaną służbę porządkową i dopiero po otrzymaniu pozytywnej informacji uwzględni przeprowadzenie akcji dobowej; g)Wykonawca następnego dnia po przeprowadzeniu akcji dobowej zgłosi to telefonicznie Zamawiającemu oraz uzasadni konieczności wykonania prac w przypadku awaryjnego wyjazdu. - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych w celu obserwacji sytuacji pogodowej i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. - Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni oraz poboczy. - Wymagania jakościowe - w/w roboty należy wykonać według załączonych standardów zał. C. - Prawo odstąpienie od standardów określonych w zał. C jest możliwe po decyzji Zamawiającego. - Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. - W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy (dotyczy dróg w mieście oraz tych, przy których zlokalizowane są krawężniki). - Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie usunie z jezdni (dotyczy dróg w mieście oraz tych, przy których zlokalizowane są krawężniki) nadmiar materiału stosowanego do posypywania i uporządkuje obszar wykonywanych prac. - Rozliczenie robót będzie następować miesięcznie jako suma liczby dób akcji x cena akcji dobowej i liczby dni dyżurów x cena dyżuru dobowego. - Do posypywania dróg powiatowych mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. nr 230 poz. 1960).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 692628,41 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wieliczka..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRO-TRANS Grochal Andrzej, Mietniów 81A, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 414400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 414400.00 / oferta z najwyższą ceną: 414400.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Kłaj..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORXBUD Firma Usługowo-Handlowa Kożuch Jan, Trąbki 256, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 136920.00
  • Oferta z najniższą ceną: 136920.00 / oferta z najwyższą ceną: 136920.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Gdów..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIEM-DRÓG Usługi Transportowo-Sprzętowe, Roboty Ziemno-Drogowe Stanisław Kupiec, Gdów 806, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 141308.41
  • Oferta z najniższą ceną: 141308.41 / oferta z najwyższą ceną: 416000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.