Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Łódź: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO ZUS W ŁODZI, UL. ZAMENHOFA 2
Numer ogłoszenia: 183861 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Wojewódzki ZUS w siedzibą w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO ZUS W ŁODZI, UL. ZAMENHOFA 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO ZUS W ŁODZI, UL. ZAMENHOFA 2 nr sprawy 210000/370/11/2007/TR/TJ-12. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 4 Pakietach:. Pakiet I - Wymiana drzwi do holi windowych na drzwi p. poż Pakiet II - Wymiana okien drewnianych na PVC Pakiet III - Remont pom. węzła cieplnego i piwnicy na potrzeby socjalne Sali Obsługi Klienta. Pakiet IV - Remont instalacji centralnego ogrzewania w piwnicy i na I piętrze. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sporządzona w nawiązaniu do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2. 09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), stanowiące część IV SIWZ. Wartość niniejszego zmówienia wynosi 101973,61 euro, w tym wartość zamówienia dla Pakietu I wynosi 29 201,60 euro, dla Pakietu II wynosi 45 267,71 euro, dla Pakietu III 12 600,13 euro, a dla Pakietu IV 14 904,17 euro .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków jest złożenie oświadczenia i dokumentów określonych w pkt 6.2 - 6.5 SIWZ i odpowiednio dla wybranego Pakietu dokumentów określonych w punktach 6.7 I, 6.8 I, 6.7 II, 6.8 II, 6.7 III, 6.8 III, 6.9 III, 6.10 III i 6.7 IV zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87 poz. 605 (zwanego dalej Rozporządzeniem). Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca: Pakiet I -wykazał się doświadczeniem w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych związanych z wymianą lub montażem drzwi (wystarczy wykonanie 1 umowy lub kilku umów łącznie potwierdzających wymianę lub montaż minimum 14 sztuk drzwi), -wykazał, że osoba która będzie nadzorować roboty posiada uprawnienia budowlane /może być z ograniczeniami/ w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej, a także ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Pakiet II -wykazał, się doświadczeniem w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z wymianą lub montażem okien (wystarczy wykonanie 1 umowy lub kilku umów, łącznie potwierdzających wymianę lub montaż min. 60 szt. okien), -wykazał, że osoba, która będzie nadzorować roboty posiada uprawnienia budowlane /może być z ograniczeniami/ w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej, a także ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Pakiet III -wykazał się doświadczeniem w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń /w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji wod - kan i elektrycznych/ o wartości nie mniejszej niż 50% ceny oferty brutto /wystarczy jedna umowa o powyższej wartości obejmująca łącznie w/w rodzaje prac/. -wykazał, że osoba, która będzie nadzorować roboty elektryczne posiada świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru co najmniej w zakresie remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV lub wyższym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28. 04. 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. -wykazał, że osoby, które będą wykonywać roboty elektryczne lub uczestniczyć w wykonywaniu robót elektrycznych posiadają kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie remontów i montażu dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub wyższym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28. 04. 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) -wykazał że, osoby które będą nadzorować pozostałe roboty posiadają uprawnienia budowlane /może być z ograniczeniami/ w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej oraz instalacyjnej wod - kan, a także ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Pakiet IV -wykazał, że Osoba, która będzie nadzorować roboty posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych bez ograniczeń, a także ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, wymagania o których mowa powyżej musi spełniać 1 /jeden/ podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ·Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ), ·Aktualny odpis w właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w rozumieniu Rozporządzenia, ·Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS - w rozumieniu Rozporządzenia ·Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US - w rozumieniu Rozporządzenia ·Wykaz wykonanych robót budowlanych wg wzoru Zał. Nr 3A, 3B i 3C (stosownie do wybranego Pakietu) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:00, miejsce: ZUS Oddział Wojewódzki w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Pan Jerzy Przepiórkowski, tel. 0-42 638 28 89, Pan Jerzy Ciarkowski, tel. 0-42 638 28 32 W sprawach proceduralnych: Pani Beata Sujka i Pan Remigiusz Lewandowski - tel. 0 -42 638 27 40 Fax 0 - p- 42 638 26 65 e-mail: zusolodz@internetdsl.pl Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS Oddział Wojewódzki w Łodzi ul. Zamenhofa 2 , piętro XI, pok. nr 1112B dnia 29.10.2007 r. o godz. 12.30.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Wymiana drzwi do holi windowych na drzwi p. poż..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Wymiana drzwi do holi windowych na drzwi p. poż.. Wartość zamówienia dla Pakietu I wynosi 29 201,60 euro. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sporządzona w nawiązaniu do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2. 09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), stanowiące część IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Wymiana okien drewnianych na PVC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Wymiana okien drewnianych na PVC Wartość zamówienia dla Pakietu II wynosi 45 267,71 euro. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sporządzona w nawiązaniu do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2. 09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), stanowiące część IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Remont pom. węzła cieplnego i piwnicy na potrzeby socjalne Sali Obsługi Klienta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Remont pom. węzła cieplnego i piwnicy na potrzeby socjalne Sali Obsługi Klienta.Wartość zamówienia dla Pakietu III wynosi 12 600,13 euro. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sporządzona w nawiązaniu do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2. 09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), stanowiące część IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Remont instalacji centralnego ogrzewania w piwnicy i na I piętrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - Remont instalacji centralnego ogrzewania w piwnicy i na I piętrzeWartość zamówienia dla Pakietu IV wynosi 14 904,17 euro. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sporządzona w nawiązaniu do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2. 09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), stanowiące część IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Remont budynku portierni - etap IV.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.