eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII SPZZOZ W WYSZKOWIE ETAP II- ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-27

Wyszków: REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII SPZZOZ W WYSZKOWIE ETAP II- ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Numer ogłoszenia: 18382 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4238 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII SPZZOZ W WYSZKOWIE ETAP II- ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SPZZOZ w Wyszkowie w ramach II etapu prowadzonej inwestycji w przedmiocie Remont i Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SPZZOZ w Wyszkowie: a) Pakiet nr 1. Aparat do znieczulenia ogólnego- 1 szt; Kardiomonitor wielofunkcyjny - 6 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.1- opis przedmiotu zamówienia. b) Pakiet nr 2. Respirator transportowy - 1 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.2- opis przedmiotu zamówienia. c) Pakiet nr 3. Respirator stacjonarny - 3 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.3- opis przedmiotu zamówienia. d) Pakiet nr 4. Pompy infuzyjne wraz ze stacja dokującą - 2 zestawy po 6 pomp, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.4- opis przedmiotu zamówienia. e) Pakiet nr 5. Wózki anestezjologiczne - 6 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.5- opis przedmiotu zamówienia. f) Pakiet nr 6. Łóżka szpitalne do intensywnej terapii - 3 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.6- opis przedmiotu zamówienia. g) Pakiet nr 7. Ssak elektryczny przenośny - 2 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.7- opis przedmiotu zamówienia. h) Pakiet nr 8. Defibrylator z możliwością kardiowersji -1 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.8- opis przedmiotu zamówienia. i) Pakiet nr 9. Aparat myjąco dezynfekujący- 1 szt, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2.9- opis przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). 3. Dostarczone urządzenie będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Warunki dostawy i płatności. a) dostawa obejmie sprzęt medyczny spełniający wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymentach i ilościach określanych w załącznikach od nr 2.1 do nr 2.9 - opis przedmiotu zamówienia. b) miejsce dostawy urządzeń medycznych szczegółowo opisanych w załącznikach od nr 2.1 do nr 2.9 to Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SPZZOZ w SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) ze względu na prowadzoną inwestycję Remont i Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SPZZOZ w Wyszkowie Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w terminie 14 dni od podpisania umowy wymagań i wyposażenia w zakresie wyprowadzenia instalacji i mocowań do zainstalowania dostarczonego sprzętu medycznego oraz współpracy w niniejszym przedmiocie z Kierownikiem Budowy. d) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczeń oddziału, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi. e) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 42 dni od daty podpisania umowy. Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu, po zainstalowaniu i przeszkoleniu obsługi. f) termin płatności faktury 30 dni od daty jej doręczenia. g) Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych poszczególnych kompletów, zestawów, sztuk sprzętu medycznego wchodzącego w skład danego pakietu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: a) Pakiet nr 1. Aparat do znieczulenia ogólnego- 1 szt; Kardiomonitor wielofunkcyjny - 6 szt,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED SA, ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 390000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 419796,00

  • Oferta z najniższą ceną: 419796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 468720,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: b) Pakiet nr 2. Respirator transportowy - 1 szt,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIAGNOS Sp. z o.o., ul. Łączyny 4, 02-820 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23450,04

  • Oferta z najniższą ceną: 23450,04 / Oferta z najwyższą ceną: 23450,04

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: c) Pakiet nr 3. Respirator stacjonarny - 3 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALMED Sp. z o.o., ul. Ptaków Leśnych 73, 05-500 Jastrzębie k/Warszawy, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 169452,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: d) Pakiet nr 4. Pompy infuzyjne wraz ze stacja dokującą - 2 zestawy po 6 pomp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIMA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 200, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41040,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5. Wózki anestezjologiczne - 6 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMED Sp. z o.o. Sp.k., Al. Legionów 21A, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51989,04

  • Oferta z najniższą ceną: 51989,04 / Oferta z najwyższą ceną: 51989,04

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6. Łóżka szpitalne do intensywnej terapii - 3 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. j., ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmo, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52994,52

  • Oferta z najniższą ceną: 52994,52 / Oferta z najwyższą ceną: 52994,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7. Ssak elektryczny przenośny - 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU OGARIT Export-Import,, ul. Ludowa 14, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9720,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8. Defibrylator z możliwością kardiowersji -1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Physio-Control Poland Sales Sp. z o.o., Plac Lelewela 2, 01-624 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91458,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91458,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9. Aparat myjąco dezynfekujący- 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIA MED. Sp. z o.o., ul. Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30564,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.