eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodów ciężarowych na terenie działania Baz- nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Płock: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodów ciężarowych na terenie działania Baz: - nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie
Numer ogłoszenia: 18378 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, faks 024 2627764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodów ciężarowych na terenie działania Baz: - nr 1 w Sikorzu, - nr 2 w Bodzanowie, - nr 3 w Gąbinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodów ciężarowych o ładowności min. 5 ton na terenie działania poszczególnych Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 465 godz. Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 535 godz. Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 415 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 Instrukcji dla Wykonawców, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki podane w pkt 5.1 . SIWZ. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru) ; 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- załącznik do SIWZ 2.5. Wykaz sprzętu przewidzianego do zrealizowania zamówienia - załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, V-piętro, pokój 503.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodu ciężarowego na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 ton na terenie działania Bazy Nr 1 w Sikorzu - 465 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodu ciężarowego na terenie działania Bazy Nr 2 w Bodzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 ton na terenie działania Bazy Nr 2 w Bodzanowie - 535 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodu ciężarowego na terenie działania Bazy Nr 3 w Gąbinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2010 r. przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności min. 5 ton na terenie działania Bazy Nr 3 w Gąbinie - 415 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.