Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Kraków: Dekoracja Miasta Krakowa z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku - znak sprawy 20/X/2009
Numer ogłoszenia: 183715 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dekoracja Miasta Krakowa z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku - znak sprawy 20/X/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dekoracji świątecznej Miasta Krakowa. Dekorację należy wykonać na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów (graficzne projekty dekoracji oraz poszczególne jej elementy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty). Z uwagi na specyfikę i zróżnicowanie usługi - przetarg podzielono na cztery części. Po zakończeniu ekspozycji - elementy dekoracji przechodzą na własność Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania prac określają załączniki do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00 - Dekorowanie 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wymagania dotyczące wadium: 1)Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - część 1 - 4.000 zł (cztery tysiące złotych), - część 2 - 6.000 zł (sześć tysięcy złotych), - część 3 - 4.500 zł (cztery tysiące pięćset złotych), - część 4 - 3.500 zł (trzy tysiące pięćset złotych), 2)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku PEKAO S.A. - nr rachunku: 32 1240 4722 1111 0000 4850 3855. 5)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną (za zgodność z oryginałem). 7)Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 8)Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a wrt. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp). 2.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2006 r. wykonali usługi polegające na okazjonalnym dekorowaniu terenów miejskich. Wykazane prace muszą dotyczyć dużych miast (powyżej 100.000 ludności). b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4; d)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a)wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; b)wypełniony załącznik zawierający ceny (wg załączonych wzorów) - na część)części, których dotyczy oferta; c)graficzny projekt dekoracji oraz poszczególnych jej elementów odrębnie dla każdej z części, których dotyczy oferta, d)dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Projekt graficzny dekoracji - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ul. Centralna 53, 31-586 Kraków - Punkt Obsługi Klienta lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ul. Centralna 53, 31-586 Kraków - sekretariat w budynku B ( pokój nr 118 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Uprawnieni do porozumiewania sie z Wykonawcami:Miłosz Świda - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616-71-34 (sprawy proceduralne). Teresa Kowalińska - Kierownik Działu Czystości - tel. (012) 616-86-58 (sprawy techniczne)..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dekoracja Miasta Krakowa z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku: Część 1: Dekoracja ulic..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Dekoracja ulic..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00-3, 39.29.89.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Projekt graficzny dekoracji - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dekoracja Miasta Krakowa z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku: Część 2: Iluminacja lamp i drzew..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Iluminacja lamp i drzew..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00-3, 39.29.89.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Projekt graficzny dekoracji - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dekoracja Miasta Krakowa z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku: Część 3: Dekoracja mostów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Dekoracja mostów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00-3, 39.29.89.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Projekt graficzny dekoracji - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dekoracja Miasta Krakowa z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku: Część 4: Ustawienie i dekoracja choinek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Ustawienie i dekoracja choinek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00-3, 39.29.89.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Projekt graficzny dekoracji - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.