eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › oboty budowlane - wykończeniowe pionu sanitarnego węzłów B wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych, zgodnie z pozwoleniem na budowę, w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Wrocław: oboty budowlane - wykończeniowe pionu sanitarnego węzłów B wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych, zgodnie z pozwoleniem na budowę, w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 - powtórka.
Numer ogłoszenia: 183679 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7747790, fax 071 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oboty budowlane - wykończeniowe pionu sanitarnego węzłów B wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych, zgodnie z pozwoleniem na budowę, w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 - powtórka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane - wykończeniowe pionu sanitarnego węzłów B wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych, zgodnie z pozwoleniem na budowę, w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23. Zakres robót określono w projektach, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót oraz w istotnych postanowieniach umownych. Wymienione dokumenty stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl Zamawiający informuje, że w zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą prace ujęte w przedmiarze robót - branża budowlana pod następującymi pozycjami (pozycje te nie należy wyceniać): ROBOTY ROZBIÓRKOWE: nr 1 - 13 ROBOTY MUROWE, NADPROŻA: nr 14 - 20 FILAR ŻELBETOWY NR 21-23 SCHODY WEWNĘTRZNE: nr 24 ŚCIANKI DZIAŁOWE I OBUDOWY: nr 25-28 i nr 30 SUFITY PODWIESZANE: NR 31 TYNKI I OBLICOWANIA: nr 32 - 34, 36 STOLARKA DRZWIOWA: nr 58 - 59 POZA ZAKRESEM: nr 111 -116

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia. 3.Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty stanowiący zał. nr1 do SIWZ 2. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne stanowiące zał. nr 2 do SIWZ 3. wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz Potencjał kadrowy Wykonawcy podmiotów, składających ofertę wspólnie zał. nr 5 do SIWZ 4. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w budynku Zamawiającego zał. nr 1 5. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami od nr 1 do 10 i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz otrzymał od Zamawiającego niezbędne informacje do przygotowania oferty 6.parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący zał. nr 3 do SIWZ 7. oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni 8. oświadczenie że Wykonawca oferuje termin płatności 30 dni 9.pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 do 8 pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)Pełnomocnictwa do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą zał. nr 4 do SIWZ. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę, f)Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia podstawa art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wykazanych osób poświadczone za zgodność z oryginałem b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Wykonawca zobowiązany jest, przed zawarciem umowy, do ubezpieczenia robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem z sumą gwarancyjną w wysokości min. 100 000 zł z rozszerzeniem o: odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim przez podwykonawców Wykonawcy, odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podwykonawcy objętych jedną umową ubezpieczenia, odpowiedzialność cywilną za szkody w mieniu powierzonym w celu realizacji niniejszego zamówienia, ryzyko wadliwego wykonania robót, odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez ubezpieczającego. Wymienione ubezpieczenie powinno być zawarte na okres realizacji robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dacie zawarcia umowy. b)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, ul. Dobrzyńska 21/23 pok. 421 Dział logistyki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, ul. Dobrzyńska 21/23 pok. 411..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.