eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębówKrzyszkowice, Piekary, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Łęczyca: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Krzyszkowice, Piekary, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie.
Numer ogłoszenia: 183655 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132760 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki, ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Krzyszkowice, Piekary, gmina Piątek, Powiat Łęczycki , Województwo Łódzkie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I etap - czynności techniczne 1.1. Przeprowadzenie wywiadu terenowego: a) Porównanie danych ewidencyjnych ze stanem faktycznym w terenie w zakresie przebiegu granic działek , granic i rodzajów użytków gruntowych oraz usytuowania budynków oraz zebranie informacji opisowych niezbędnych do założenia kartoteki budynków zgodnie z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków (dotyczy również lokali) b) Wytypowanie obszarów, dla których stwierdzono rozbieżności w sposobie użytkowania i których ocena należy do klasyfikatora gruntów. UWAGA! Zlecenie przeprowadzenia aktualizacji w/w użytków należy do Wykonawcy w ramach środków wchodzących w skład ceny zamówienia. c) Wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków (w postaci plików dotyczących poszczególnych działek) d) W przypadku wątpliwości dotyczących wykazania na danej nieruchomości terenu zabudowanego i zurbanizowanego, czy też terenu rolnego zabudowanego przeprowadzić uzgodnienia w tym zakresie z Urzędem Gminy. 1.2 przeprowadzenie badań stanu prawnego na podstawie danych z ksiąg wieczystych, opracowań jednostkowych i innych dokumentów źródłowych. 1.3 Przeprowadzenie analizy dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 1.4 Dokonać uzgodnień w zakresie dróg, cieków podstawowych oraz granic obwodów i rejonów spisowych oraz obszarów objętych ochroną przyrody. II etap - czynności techniczne 2.1 Protokolarne ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, dla których brak jest informacji w zasobie geodezyjnym i kartograficznym lub gdy dane te nie są wiarygodne. 2.2 Przeprowadzenie pomiarów geodezyjnych w terenie brakujących budynków oraz budynków z digitalizacji , ustalonych punktów granicznych oraz punktów załamań użytków gruntowych. 2.3 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów w zakresie wytypowanych obszarów. 2.4 Opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów,i budynków w tym: a) założenie kartoteki budynków i lokali, b) założenie rejestru budynków, rejestru lokali oraz aktualizacja rejestru gruntów, c) uzupełnienie treści mapy ewidencyjnej, d) utworzenie obiektowej bazy budynków, 2.5 Sporządzenie wykazów zmian gruntowych (również w formie elektronicznej np. excel). III etap - Czynności formalno - prawne i czynności porządkujące bazy danych 3.1 udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków do wglądu zainteresowanym oraz w rozpatrzeniu zgłoszonych uwag. 3.2 Aktualizacja graficznych i opisowych baz danych ewidencji gruntów i budynków. 3.3 Opracowanie dokumentacji niezbędnej do doprowadzenia do pełnej zgodności zapisów działu I i II ksiąg wieczystych z ewidencją gruntów - wykonanie w dwóch egzemplarzach wyrysów i zawiadomień do ksiąg wieczystych (również w formie elektronicznej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych S.C. Alicja Bugno & Robert Woliński, ul. Kopernika 10, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70491,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52724,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52724,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131610,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.