eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Urząd Gminy i Miasta Nisko w latach od 2009 do 2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Nisko: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Urząd Gminy i Miasta Nisko w latach od 2009 do 2011.
Numer ogłoszenia: 18360 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nisko , Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 8415638, faks 015 8415630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Urząd Gminy i Miasta Nisko w latach od 2009 do 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest : I kompleksowe pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie a/ robót budowlanych b/ instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych c/ instalacyjnych w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych d/ robót drogowych e/ robót związanych z budową zbiornika wodnego (zbiornik małej retencji o pow. około 5 ha) - udział w postępowaniach przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawcy robót, - sprawdzanie kosztorysów ofertowych, kwalifikacji Wykonawcy i wydawanie opinii , - potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczaniem środków pomocowych i pożyczek. - kontrola rozliczeń finansowych z Wykonawcą i potwierdzanie protokołów wykonania robót - współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną ,zgodną z projektem i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji zadań, ich odbioru-przekazania do użytku (eksploatacji) oraz rozliczenia. Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność wszystkich dokumentów wykonawcy przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodność z projektem. - udział w odbiorach pogwarancyjnych przeprowadzanych na terenie Gminy Nisko w czasie trwania umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego. na zadaniach inwestycyjnych realizowanych przez Urząd Gminy i Miasta Nisko. Do obowiązku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (D.U.2003 r.Nr 207,poz.2016 z późniejszymi zmianami). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. II. Zakres przewidywanych do realizacji inwestycji przez Urząd Gminy i Miasta w Nisku w 2009 i 2010 r obejmuje budowę sieci i przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych, sieci elektrycznych i oświetlenia ulicznego, przebudowę sieci co , teletechnicznych, remonty i modernizacje uzbrojenia wod -kan, co, budowę i remonty budynków oświatowych i użyteczności publicznej z instalacjami wewnętrznymi, kotłowni, budowę takich obiektów jak sale gimnastyczne, mieszkania socjalne , budowę i remonty dróg, chodników, ścieżek rowerowych, boisk sportowych, sygnalizacje przejść dla pieszych, ogrodzenia, budowa zbiornika wodnego (zbiornik małej retencji). Nadzór inwestorski nie obejmuje przebudowy kolektora ściekowego w ulicy Kościuszki w Nisku wraz z naprawą drogi oraz rekultywacji składowiska odpadów. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość iż, nadzorem inwestorskim, stanowiącym przedmiot tego zamówienia, nie będą objęte inwestycje realizowane ze środków pomocowych, dla których byłby obowiązek ustanowienia oddzielnego nadzoru. Miejscem planowanych inwestycji jest teren Gminy i Miasta Nisko. Lokalizacja tych inwestycji przewidziana jest zarówno w terenie zbudowanym, uzbrojonym, jak również otwartym z przejściami pod drogami, torami kolejowymi i rzekami. Inwestycje wod-kan będą kontynuacją istniejącego uzbrojenia komunalnego. Większość zadań Zamawiający posiada dokumentację projektową, z którą oferenci mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu.. III. Szacuje się orientacyjnie, że wartość planowanych w okresie trwania umowy o przedmiotowy nadzór (2 lata) nie przekroczy łącznej kwoty we wszystkich branżach w wysokości 32 240 000,00 zł netto Szacowana powyżej kwota , jest kwotą bazową służącą do wyliczenia ceny oferty, od tej kwoty należy przyjętym wskaźnikiem procentowym wyliczyć cenę oferty i jednocześnie górne wynagrodzenie umowne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób spełnienia 1, Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Złożenie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Sposób spełnienia Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień., tj należy załączyć: 1.Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń ; b) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, 2.aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę w/w osób do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem jego ważności. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie, formie i wysokości określonej w specyfikacji w pkt 8 siwz Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych); Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oświadczenie z art. 22 i 24 Potwierdzenie złożenia wadium Informacja na temat zakresu podzlecanych robót Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nisko.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 (biuro obsługi klienta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.