eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 poprzez wykonanie artykułów promocyjnych oraz realizację media planu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Rzeszów: Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 poprzez wykonanie artykułów promocyjnych oraz realizację media planu.
Numer ogłoszenia: 183595 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 poprzez wykonanie artykułów promocyjnych oraz realizację media planu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I. ARTYKUŁY PROMOCYJNE Część ogólna 1. Przedmiotem zamówienia jest promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 poprzez wykonanie artykułów promocyjnych oraz realizację media planu. 2. Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w części szczegółowej niniejszego opisu. 3. Artykuły promocyjne opisane w części szczegółowej mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie artykułów promocyjnych, 2) umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie (kolorystyka zgodna z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności oraz zaleceniami Ministerstwa Rozwoju Regionalnego), 3) transport artykułów do siedziby Zamawiającego, 4) realizacja media planu poprzez: kampanię billboardową, opracowanie graficzne i wydruk plakatów oraz kolportaż plakatów na terenie województwa. 5. Logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym oraz flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, o których mowa w części szczegółowej niniejszego opisu, zostaną przekazane Wykonawcy w formie zapisu elektronicznego w dniu podpisania umowy. 6. Umieszczenie logotypów: - na każdym artykule promocyjnym wymagane jest umieszczenie następujących logotypów: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym oraz flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, - jeżeli przemawiają za tym względy estetyczne można zrezygnować z umieszczenia na wizualizacji produktu herbu województwa podkarpackiego, natomiast obligatoryjnie należy nanieść logo Unii Europejskiej ze słownym odniesieniem, logo Narodowej Strategii Spójności oraz napis: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, - w przypadku ograniczonej powierzchni artykułu promocyjnego, obligatoryjnie należy nanieść na nim logo Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego oraz herb województwa podkarpackiego bez jakichkolwiek odniesień słownych. 7. Do oferty należy dołączyć wizualizację produktów wymienionych w części szczegółowej Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia w formie zdjęcia. 8. Dołączone do oferty wizualizacje produktów muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Część szczegółowa Lista artykułów promocyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Przedmiot zamówienia (opisany w układzie: Lp.; Nazwa produktu; Ilość; Szczegółowy opis produktu): 1. Koszulka T - shirt; 200 szt.; Materiał: bawełna 100%, min 185 g/m Wykończenie: materiał warstwowy, taśma wzdłuż rękawów, podwójne szycie na kołnierzyku, rękawach i wykończeniach, kolor czerwony, żółty, biały i niebieski po 50 sztuk w każdym kolorze Wymiary: S, M, L, XL Metoda nadruku: haft w kolorze koszulki Rozmieszczenie logotypu: dwa na piersi, jeden na rękawie 2. Czapka z daszkiem; 200 szt.; Materiał: bawełna 100% Wykończenie: czapka 7-panelowa z usztywnianym daszkiem typu baseball, metalowe zapięcie, kolor czerwony, żółty, biały i niebieski po 50 sztuk w każdym kolorze Metoda nadruku: haft w kolorze czapki Rozmieszczenie logotypu: przód czapki od lewej, od prawej, na środku 3. Portfel; 100 szt.; Materiał: skóra Wykończenie: portfel z miejscem na bilon, dwie kieszenie na banknoty, sześć miejsc na karty kredytowe, pięć kieszeni na dokumenty, w tym dwie kieszenie transparentne, portfel w dwóch kolorach skóry: czarny i brązowy, po 50 sztuk każdego koloru Wymiary: 12,5 cm x 10 cm Metoda nadruku: tłoczenie Rozmieszczenie logotypu: wewnątrz portfela 4. Wizytownik; 100 szt.; Materiał: skóra Wykończenie: aluminiowo - skórzany wizytownik na 20 wizytówek w dwóch kolorach skóry: czarny i brązowy, po 50 sztuk każdego koloru Wymiary: 9,5 cm x 6,2 cm x 1,9 cm Metoda nadruku: tłoczenie Rozmieszczenie logotypu: na zewnątrz wizyto wnika 5. Brelok z otwieraczem; 200 szt.; Materiał: metal Wykończenie: brelok srebrny z otwieraczem do butelek Wymiary: 8,4 cm x 3,5 cm x 0,5 cm Metoda nadruku: grawer Opakowanie: standard, czarne lakierowane 6. Zegar z przybornikiem; 50 szt; Materiał: drewno Wykończenie: przybornik drewniany z zegarem koloru czereśniowo - brązowego (stylizowany na antyk) Wymiary: 11 cm x 19 cm x 7 cm Metoda nadruku: tampodruk/sitodruk Rozmieszczenie logotypu: nadruk logotypów na jednej ze ścian przybornika w kolorze srebrnym 7. Długopis z laserem ;100 szt.; Materiał: metal Wykończenie: długopis i wskaźnik laserowy w kolorze srebrnym z wymiennymi soczewkami do wyświetlania strzałek zapakowane w metalowe etui Wymiary etui: 16,5 cm x 4,2 cm x 2 cm Metoda nadruku: grawer na długopisie oraz nadruk na metalowym etui 8. Torba papierowa; 1500 szt.; Materiał: kreda błyszcząca 170g z podwyższonym wskaźnikiem sprężystości Wykończenie: folia mat/błysk, wiązane uszy z bawełnianego sznurka, wzmacniane dno oraz boki, naniesione logotypy w pełnym kolorze, format A5 - 500 sztuk, format A4 - 1000 sztuk Wymiary: format A5 - 24 cm x 17 cm x 6,5 cm format A4 - 25 cm x 35 cm x 8 cm Metoda nadruku: offset/CMYK 4+0 9. Długopis; 5000 szt.; Materiał: plastik, metal Wykończenie: automatyczny plastikowy długopis z satynowym korpusem oraz miękkim uchwytem, końcówka przykręcana, uchwyt mocujący, wkład cienko piszący w kolorze niebieskim Wymiary: 14 cm x 1,5 cm Metoda nadruku: tampodruk 10. Aktówka; 50 szt.; Materiał: nylon 70D Wykończenie: aktówka z uchwytem koloru czarnego, zasuwana na zamek błyskawiczny, grzbiet aktówki w kolorze żółtym, logotypy w kolorze żółtym na jednym z boków aktówki Wymiary: 40 cm x 29 cm x 6 cm Metoda nadruku: tampodruk/sitodruk 11. Teczka na dokumenty; 500 szt.; Materiał: papier/karton Wykończenie: teczka z uchwytem A4+, zapięcie na dwa zatrzaski metalowe w kolorze srebrnym, wykończona folią mat/błysk, logotypy w pełnym kolorze na zewnętrznej stronie okładki Wymiary: 25 cm x 32 cm x 4,5 cm Metoda nadruku: offset CMYK 4+0 12. Zestaw na stół konferencyjny: flaga Polski, flaga UE oraz flaga Województwa Podkarpackiego ze stojakiem ; 10 szt.; Materiał: nikiel Wykończenie: stojak niklowy trójramienny o wysokości około 35 cm, logotypy umieszczone na stojaku, w zestawie flagietki Polski, Unii Europejskiej oraz Województwa Podkarpackiego na niklowych uchwytach, Wymiary flag: 12 cm x 20 cm Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 13. Ekspozytor na miejscówkę; 300 szt.; Materiał: szkło akrylowe Wykończenie: wykonany z przeźroczystego szkła akrylowego o grubości 2 mm, nadruk w pełnym kolorze Wymiary: około 19,5 cm x 10 cm Metoda nadruku: sitodruk/tampodruk 14. Przypominacz; 500 szt.; Materiał: plastik/aluminium Wykończenie: stojący przypominacz, aluminiowy klips do notatek umieszczony na owalnej podstawce, nadruk logotypów z jednej strony w jednym kolorze Wymiary podstawki: około 5 cm x 5 cm x 2,5 cm Metoda nadruku: dowolna trwała metoda Rozmieszczenie logotypu: przednia ściana owalnej podstawki 15. Notatnik A5; 5000 szt.; Materiał: papier offset 80g Wymiar: format A5 Ilość kartek: 50 Wykończenie: bloczki po 50 kartek na tekturowej podkładce, na wierzchu foliowa zakładka górna, zszyte spiralą, druk pełnokolorowy, nadruk logotypów na każdej kartce Metoda nadruku: offset CMYK 4+0 16. Walizka na wyjazdy służbowe; 100 szt.; Materiał: poliester 300D Wykończenie: komplet walizka na kółkach z torbą na ramię wykonane z poliestru, walizka z wysuwaną rączką plastikową z uchwytem, dodatkowy uchwyt od góry i z boku, zamykana na zamek błyskawiczny, elegancko wykończona, w kolorze granatowym/bordowym/popielatym, nadruk logotypów w jednym kolorze na metalowej tabliczce umieszczonej na walizce oraz torbie Wymiar walizki: 36 cm x 59 cm x 22 cm Wymiar torby: 36 cm x 25 cm x 12 cm Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 17. Krawat ; 100 szt.; Materiał: jedwab żakardowy Wykończenie: krawat jedwabny posiadający teflonową powłokę zabezpieczającą przed plamami, w kolorze stalowym (popielatym), granatowym, czerwonym (burgund), blady lilaróż (możliwe delikatne wzorki), zapakowane w eleganckie pudełko z naniesionym nadrukiem w kolorze srebrnym Wymiar: klasyczne Opakowanie: imitacja drewna Metoda nadruku: tkanie w jednym ciągu produkcyjnym razem z materiałem 18. Komplet do wina; 100 szt.; Materiał: drewno, metal Wykończenie: 4-częściowy metalowy zestaw do wina (korkociąg automatyczny, korek do butelki, termometr, nakładka na butelkę), zapakowany w drewniane etui, logotypy w kolorze srebrnym umieszczone na drewnianym opakowaniu Wymiar etui: około 21,5 cm x 20 cm x 6,1 cm Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 19. Fajka I; 50 szt.; Materiał: drewno Wykończenie: fajka wykonana z drewna gruszy z logo tłoczonym na metalowym pierścieniu Opakowanie: eleganckie etui w kolorze granatowym, wykonane z ekoskóry, wyściełane wewnątrz materiałem atłasowym w kolorze analogicznym do koloru etui, nadruk na wieczku etui w kolorze złotym Metoda nadruku: grawer na fajce, nadruk na opakowaniu 20. Fajka II; 100 szt.; Materiał: drewno Wykończenie: fajka wykonana z korzenia wrzośca z logo tłoczonym na metalowej monecie Opakowanie: eleganckie etui w kolorze granatowym, wykonane z ekoskóry, wyściełane wewnątrz materiałem atłasowym w kolorze analogicznym do koloru etui, nadruk logo w kolorze złotym/srebrnym na wieczku etui Metoda nadruku: tłoczenie na monecie, nadruk na opakowaniu 21. Piłka I; 100 szt.; Materiał: skóra syntetyczna Wykończenie: piłki wykonane ze skóry syntetycznej w kolorze biało - czarnym, nadruk logotypów z jednej strony piłki/opcjonalnie nadruk logotypów z dwóch stron piłki, Rozmiar: piłki wykonane w rozmiarze standardowym - 100 szt. Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 22. Piłka II; 300 szt.; Materiał: skóra syntetyczna Wykończenie: piłki wykonane ze skóry syntetycznej w kolorze biało - czarnym, nadruk logotypów z jednej strony piłki/opcjonalnie nadruk logotypów z dwóch stron piłki, Rozmiar: piłki wykonane w rozmiarze mini - 300 szt. Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 23. Stojak na ulotki I; 5 szt.; Materiał: aluminium/plastik Wykończenie: pionowy stojak 2-częściowy składany, wyposażony w linkę stalową zapewniającą dodatkową stabilność, kolor srebrny/biały, podstawa z drewna, cztery pojemniki na prospekty w formacie A4, nadruk logotypów na podstawie z drewna/aluminiowy stop Wymiary: około 30 cm x 160 cm x 45 cm (szer.x wys. x gł.) Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 24. Stojak na ulotki II; 5 szt.; Materiał: aluminium/plastik Wykończenie: stojak wyposażony w 12 pojemników na prospekty, kolor srebrny/biały, nadruk logotypów na podstawie stojaka Wymiary: około 30 cm x 170 cm x 40 cm (szer.x wys. x gł.) Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 25. Cukierki typu KRÓWKI ; 300 kg; Materiał: cukierek mleczny typu Krówka, rodzaj ciągutka, termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy Wykończenie: każdy cukierek zawijany w biały papierek z naniesionymi logotypami (indywidualny nadruk w 4 kolorach), wymiary opakowania jednego cukierka mają umożliwiać ekspozycję logotypów Opakowanie: opakowanie jednostkowe - 5 kg, w komplecie 200 sztuk opakowań na około 500 g krówek z nadrukiem logotypów w pełnym kolorze, opakowanie zabezpieczone błyszczącym lakierem Realizacja: trzy partie po 100 kg zgodnie z dyspozycją Zamawiającego Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 26. Czekoladka; 500 opak.; Materiał: czekoladka, termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy Opakowanie: w jednym opakowaniu 4 czekoladowe sztabki deserowe Wymiary opakowania: 10 cm x 10 cm x 2 cm Waga jednej czekoladki: około 17 g Wykończenie: każde opakowanie zawierać ma 4 czekoladowe sztabki deserowe o nadzieniu kawowym, rodzynkowym, orzechowym, z advocatem, ramka opakowania metalizowana w kolorze srebrnym, nadruk na ramce w jednym kolorze, kokarda w kolorze granatowym, każda czekoladowa sztabka zawijana w biały/granatowy papierek z nadrukiem logo w pełnym kolorze Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 27. Szklanka z grubym dnem I; 252 szt.; Materiał: szkło Pojemność: 300 ml Wykończenie: szklanki z grubym dnem (około 2 cm) wykonane z przeźroczystego szkła, nadruk logotypów w jednym kolorze z jednej strony szklanki Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 28. Szklanka z grubym dnem II; 252 szt.; Materiał: szkło Pojemność: 150 ml Wykończenie: szklanki z grubym dnem (około 2 cm) wykonane z przeźroczystego szkła, nadruk logotypów w jednym kolorze z jednej strony szklanki Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 29. Dzbanek; 30 szt.; Materiał: szkło Pojemność: 1000 ml Wykończenie: dzbanek wykonany z przeźroczystego szkła, nadruk logotypów w jednym kolorze z jednej strony dzbanka Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 30. Filiżanka ze spodkiem I; 102 szt.; Materiał: porcelana Pojemność: około 150 - 200 ml Wykończenie: filiżanki ze spodkiem wykonane z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, pakowane w zestawach po 6 sztuk w opakowaniu Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 31. Filiżanka ze spodkiem II; 100 szt.; Materiał: porcelana Pojemność: około 150 - 200 ml Wykończenie: filiżanki ze spodkiem wykonane z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, pakowane w ozdobnych białych opakowaniach mieszczących jedną filiżankę ze spodkiem, opakowanie oznakowane nadrukiem w jednym miejscu w kolorze złotym Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 32. Filiżanka ze spodkiem III; 300 szt.; Materiał: porcelana Pojemność: około 150 - 200 ml Wykończenie: filiżanki ze spodkiem wykonane z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, pakowane w białych opakowaniach mieszczących dwie filiżanki ze spodkami, opakowanie oznakowane nadrukiem w jednym miejscu w kolorze złotym Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 33. Serwis składający się z 6 filiżanek ze spodkami + cukiernica + dzbanek na mleko; 10 komp.; Materiał: porcelana Pojemność filiżanki: około 150 - 200 ml Pojemność cukiernicy: standardowa Pojemność dzbanka na mleko: standardowa Wykończenie: serwis wykonany z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, logotypy naniesione na wszystkich elementach serwisu, zapakowany w białe opakowania mieszczące cały zestaw, opakowanie oznakowane nadrukiem w jednym miejscu w kolorze złotym Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 34. Cukiernica 20 szt.; Materiał: porcelana Pojemność: standardowa Wykończenie: cukiernica wykonana z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, pakowany standardowo Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 35. Dzbanek na mleko; 20 szt.; Materiał: porcelana Pojemność: standardowa Wykończenie: dzbanek na mleko wykonany z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, pakowany standardowo Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 36. Talerzyk deserowy; 30 szt.; Materiał: porcelana Wymiary: średnica około 19 cm Wykończenie: talerzyk deserowy wykonany z polskiej porcelany w kolorze ecru, logotypy naniesione w kolorze oksydowanego złota, pakowany standardowo Opakowanie: standardowe Metoda nadruku: kalka wypalana w piecu 37. Misa na cukierki; 30 szt.; Materiał: szkło Pojemność: średnica około 25 cm, pojemność około 150 ml Wykończenie: misa na cukierki wykonana z przeźroczystego szkła, nadruk logotypów w jednym kolorze z jednej strony misy Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 38. Parasol ogrodowy; 2 szt.; Materiał: poliester, aluminium Wymiary: 3m x 3m Wykończenie: parasol ogrodowy w kolorze żółtym/żółto-granatowym 8-ramienny, z 280mm falbanką wokół korony, z dobranym kolorystycznie obszyciem, wywietrznik Airvent, obity tkaniną poliestrową (220g/m2), aluminiowe pręty malowane proszkowo na kolor biały, 2-częściowy aluminiowy maszt o średnicy 50mm oraz grubości 1,5mm. Długość prętów dolnych parasola - 750mm, długość prętów górnych - 2150mm. Na koronie parasola nadruk w pełnym kolorze z każdej strony. Metoda nadruku: dowolna trwała metoda 39. Namiot ; 2 szt.; Materiał: poliester, aluminium Wymiary: 3m x 3m (szer. x gł.) Wykończenie: konstrukcja namiotu z aluminium w kolorze srebrnym anodowanym, wodoszczelny dach z poliestru, namiot w kolorze żółto-granatowym, w skład kompletu wchodzić ma 4 ściany, w tym jedna z -drzwiami-, kołki do mocowania, sznur nylonowy, torba transportowa, nadruk logotypów na ścianach namiotu w pełnym kolorze Metoda nadruku: dowolna trwała metoda II. MEDIA PLAN Poniższe media dotyczą wyłącznie województwa podkarpackiego, w czasie trwania kampanii reklamowej. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości oraz poinformowanie społeczeństwa nt. dostępności środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. Kampania zakłada następujące formy przekazu: - reklama zewnętrzna (billboardy, plakaty). KAMPANIA BILLBOARDOWA 1. Czas trwania kampanii billboardowej przebiegać ma do 15 grudnia 2008r. W czterech głównych miastach województwa, tj. Rzeszowie, Przemyślu, Krośnie oraz Tarnobrzegu znajdować się będą nośniki wielkoformatowe o tzw. formacie europejskim (5 m x 2,5 m) przeklejane nową grafiką w następujących cyklach: - od dnia podpisania umowy do października: co 2 tygodnie (6 przeklejeń) - od listopada do grudnia: co 4 tygodnie (2 przeklejenia). 2. W trakcie trwania kampanii billboardowej zostanie zaprojektowanych, wydrukowanych oraz wyklejonych 80 plakatów w 8 różnych szatach graficznych. Do Wykonawcy należeć będzie wynajęcie w Rzeszowie (4 tablice), Przemyślu (2 tablice),Krośnie (2 tablice) i Tarnobrzegu (2 tablice) nośników wielkoformatowych na których wyklejane będą zaakceptowane przez Zamawiającego plakaty. Wykonawca będzie zobowiązany do wyklejania tablic w określonych przez Zamawiającego terminach realizacji kampanii. 3. Powierzchnia nośnika powinna znajdować się w bardzo atrakcyjnych, widocznych miejscach o dużej postrzegalności, zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Do oferty należy dołączyć mapki miast (Rzeszów, Przemyśl, Krosno, Tarnobrzeg) z zaznaczonymi proponowanymi miejscami umieszczenia nośników. OPRACOWANIE GRAFICZNE, WYDRUK ORAZ KOLPORTAŻ PLAKATÓW 1. Opracowanie projektu graficznego, skład i wydruk plakatów zgodnie z poniższym opisem: Plakat 1) format: A2 (420 mm x 594 mm) 2) papier: kreda błysk, gramatura 170g 3) kolorystyka: CMYK 4+0 4) znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, godło UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz herb województwa podkarpackiego z odwołaniem słownym 5) opracowanie graficzne: 7 wersji plakatów 6) ilość: 2 000 (realizowane partiami po około 300 sztuk każda) 2. Zamawiający dostarczy treść do zamieszczenia na plakatach po podpisaniu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w tekście. 4. Po stronie Wykonawcy będzie leżał kolportaż plakatów. Czas trwania kampanii - do 15 grudnia 2008 r. 5. Do Wykonawcy należeć będzie wynajęcie na terenie miasta Rzeszowa co najmniej 200 słupów reklamowych, na których umieszczane będą plakaty według wskazówek i terminach ustalonych przez Zamawiającego. 6. Do Wykonawcy należał będzie monitoring wynajętych słupów reklamowych i stanu umieszczonych na nich plakatów oraz zastępowanie ich nowymi w przypadku zniszczenia. 7. Do oferty należy dołączyć listę proponowanych miejsc w Rzeszowie, w których znajdować się będą wynajęte przez Wykonawcę słupy reklamowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 2. Wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjnych oraz przeprowadzenie kampanii medialnych. Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej 3 usług o wartości łącznej minimum 100 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1.Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie Departament Organizacyjny 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1A, pok. nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1A, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Szczegółowe informacje dotyczące terminu wykonania zamówienia: 1) Termin wykonania i dostarczenia artykułów promocyjnych - do 40 dni od daty podpisania umowy. 2) Termin realizacji kampanii billboardowej - od daty podpisania umowy do 15 grudnia 2008r. 3) Termin wykonania plakatów oraz ich kolportaż - od daty podpisania umowy do 15 grudnia 2008r. B. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem: Najniższa zaoferowana cena/Cena badanej ofert x 100 = ilość punktów Do wzoru zostanie przyjęta cena zamówienia zawarta w Formularzu Ofertowym. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.