eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Orawka i Podwilk oraz osiedla Marchewki we wsi Orawka wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jabłonka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Jabłonka: budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Orawka i Podwilk oraz osiedla Marchewki we wsi Orawka wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jabłonka
Numer ogłoszenia: 183589 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204750 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Orawka i Podwilk oraz osiedla Marchewki we wsi Orawka wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jabłonka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Orawka i Podwilk oraz osiedla Marchewki we wsi Orawka wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jabłonka - Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego we właściwym ze względu na siedzibę Zamawiającego Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego oraz Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zamiaru użytkowania wybudowanej sieci kanalizacyjnej (dokonanie wszelkich czynności i uzgodnień niezbędnych dla przekazania do użytkowania wybudowanej sieci kanalizacyjnej). 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać: Początek kanalizacji Jabłonka - os. Matonogi oraz Jabłonka -os. Kurzaki /odcinek do Marchewek/ podłączenie do istniejącej kanalizacji w Jabłonce Przekroczenie drogi krajowej nr 7 Zabornia Chyżne -6 sztuk Przekroczenie cieków wodnych -17 szt. w tym: Czarna Orawa -11 szt Wisielec -1 szt Psi Potok -2 szt Potok bez nazwy -3 szt -Kanalizacja sanitarna -sieć O 250 mm - 3220,0 mb -Kanalizacja sanitarna- sieć O 200 mm - 16.848,0mb -Kanalizacja sanitarna -przyłącza budynków i działek O 200 mm i O 160 mm - 6093,0mb -Kanalizacja sanitarna- przyłącza O 200 mm 4234,0mb -Kanalizacja sanitarna- przyłącza O 160 mm 1859,0mb -Ilość przyłączeń budynki i działki -321 szt. -Ilość podłączonych budynków - 276 -Ilość podłączonych działek -45 szt. -Ilość przyłączy od studzienki do budynku -69 szt. /wykonanie po stronie właścicieli posesji/ - Ilość przyłączy od studzienki do budynku -570,0mb/wykonanie po stronie właścicieli posesji/ Sieć kanalizacyjna razem/fi 250+ fi200/ - 20.068,0 mb Przyłącza kanalizacyjne razem /fi 200+fi 160 / - 6.093 mb Kanalizacja ogółem /sieć + przyłącza/ - 26.161 mb 3.Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie: a) termin zakończenia robót budowlanych: 30.11.2013 roku b) termin uzyskania we właściwym Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego oraz Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdzenia przyjęcia do użytkowania) wybudowanej sieci: 28.02.2014 roku Wg dokumentów dołączonych do niniejszej specyfikacji (przedmiary robót, STWiORB, dokumentacja projektowa) 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również; * organizacja placu budowy, * zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, * prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, * pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, * wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów w tym badań geotechnicznych i geodezyjnych. W terminie, co najmniej 14 dni przed datą zakończenia robót określoną w Umowie Wykonawca zgłosi gotowość do przeprowadzenia odbioru końcowego robót i przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą (operat kolaudacyjny) do akceptacji Inspektorowi Nadzoru i uprawnionemu przedstawicielowi Inwestora, na którą składać się będą w szczególności: a) kserokopie dokumentacji technicznej z naniesionymi kolorem zmianami nieistotnymi zatwierdzonymi przez Projektanta, Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru - 2 komplety; b) Oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonanych robót z dokumentacją i uporządkowaniu terenu, z wymienionymi ewentualnymi odstępstwami od dokumentacji zatwierdzonymi przez Projektanta i Inspektora Nadzoru (zgodnie ze stosownymi zapisami w ustawie Prawo Budowlane); c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sporządzoną przez uprawnionego geodetę (zaklauzulowaną), zawierającą m.in. granice i numery ewidencyjne działek - w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej; d) wypełniony dziennik budowy; e) kserokopie faktur przejściowych wraz z protokołami odbiorów elementów robót; f) raporty z przeprowadzonego kamerą monitoringu wykonanej sieci kanalizacyjnej wraz z nagraniem (w formie papierowej i elektronicznej - np. na płycie DVD); g) kserokopie notatek służbowych i innych dokumentów sporządzonych w trakcie wykonywanych robót; h) atesty, aprobaty techniczne i inne dokumenty przewidziane prawem polskim na materiały wbudowane w trakcie wykonywanych robót; i) inne dokumenty istotne w kontekście dokumentowania przebiegu robót. Stwierdzenie przez Inspektora Nadzoru i uprawnionego przedstawiciela Inwestora kompletności tejże dokumentacji jest warunkiem przystąpienia do odbioru końcowego robót. 5. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 45.23.13.00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 6. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja) - Jabłonka, Orawka, Podwilk 7. Rodzaj zamówienia: Robota budowlana 8. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 9 do SIWZ Dokumentacja techniczna Załącznik Nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 11 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Przedmiar robót nie jest jedynym wyznacznikiem zakresu robót do zrealizowania. Wycenę robót należy przeprowadzić w oparciu o dokumentacje techniczną, przedmiar robót, STWiOR, oraz SIWZ. Dokumentacja projektowa jest udostępniona bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.jablonka.pl. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standarów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego MACHNIK Krzysztof Machnik, Mochnaczka Wyżna 59, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8791973,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4759829,81

  • Oferta z najniższą ceną: 4759829,81 / Oferta z najwyższą ceną: 12146244,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.