eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna Lacka › Budowa kompleksu boisk sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem w Jabłonnie Lackiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Jabłonna Lacka: Budowa kompleksu boisk sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem w Jabłonnie Lackiej
Numer ogłoszenia: 183588 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonna Lacka , ul. Klonowa 14, 08-304 Jabłonna Lacka, woj. mazowieckie, tel. 025 7871023, faks 025 7871149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonnalacka.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem w Jabłonnie Lackiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksu boisk sportowych wraz zapleczem. 2. Kompleks boisk obejmuje: a) boisko do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) o nawierzchni ze sztucznej trawy, z bramkami, ogrodzeniem i piłkochwytami. Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie składającej się z -warstwy odsączającej z piasku lub pospółki grubości 10 cm - warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego grubości 10cm - warstwy klinującej z kruszywa kamiennego grubości 5 cm - warstwy wyrównującej z miału kamiennego grubości 4 cm - nawierzchnia syntetyczna, trawiasta (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 13.500 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 127.000 włókien na m2 b) boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) o nawierzchni poliuretanowej grubości 14mm, z wyposażeniem do gier zespołowych określonych w poszczególnych dokumentacjach projektowych. Nawierzchnia składa się z granulatu gumowego z lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia przepuszczalna dla wody. Podbudowa z : warstwy odsączającej z piasku lub pospółki grubości 10 cm warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego grubości 10cm warstwy klinującej z kruszywa kamiennego grubości 5 cm warstwy elastycznej grubości 3,5 cm Wyposażenie do koszykówki: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do siatkówki: - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją mocowania siatki i mechanizmem naciągowym - 2 szt. - siatka całosezonowa - ilość 2 zestawy. c. Ogrodzenie terenu: - Wg dokumentacji projektowej urządzenia towarzyszące: - oświetlenie terenu, - chodniki, pochylnia dla osób niepełnosprawnych - fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. roboty towarzyszące: - przyłącze wodno-kanalizacyjne, energetyczne, drenaż zespół szatniowo-sanitarny w systemie modułowym z możliwością podłączenia do centralnego ogrzewania istniejącej szkoły. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 3 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 30000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: b1) w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zrealizował roboty budowlane polegające na wykonaniu: -przynajmniej jednego boiska do piłki nożnej lub innych gier otwartych z murawą z trawy syntetycznej o wartości przewyższającej kwotę 500.000 zł. brutto. oraz -przynajmniej jednego boiska do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej EPDM o wartości przewyższającej kwotę 500.000 zł. brutto. b2) w zakresie osób i-lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy: osobą kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży ogólnobudowlanej lub drogowej oraz kierowników robót posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: c1) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o min. sumie ubezpieczenia w wysokości 200.000 zł., c2) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości 50% wartości zadania. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jak również wymagania dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców wymagania te były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu, dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) Wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 lit. b1) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 6) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje). 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności stwierdzające: a) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), b) posiadanie przez kierownika robót elektrycznych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiadanie przez kierownika robót sanitarnych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości wskazanej w rozdziale V pkt. 1 lit. c1). 10) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wartości wskazanej w rozdziale V pkt. 1 lit. c2). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców osobno składa dokumenty wymienione w pkt 1-4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Celem potwierdzenia, że oferowane budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda on przedłożenia w ofercie 1. Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnią poliuteranową): a) badanie na zgodność z normą PN-EN 14877 lub, aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport; b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni; d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 2. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa) a) badanie na zgodność z normą PN-EN 15330 -01 lub, aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport; b) Certyfikat FIFA (1Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; d) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni; e) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Zamawiający wymaga by wyżej wskazane elementy przedmiotu zamówienia spełniały wymogi określone we wskazanych normach, atestach i aprobatach itp. 4. Nie załączenie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt. 1-3 będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 1) Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - osobę-osoby podpisującą-podpisujące ofertę. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a) zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b) wskazanie Pełnomocnika, c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d) zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonnalacka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonna Lacka ul. Klonowa 14 08-304 Jabłonna Lacka pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Jabłonna Lacka ul. Klonowa 14 08-304 Jabłonna Lacka pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.