eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie przeglądów gwarancyjnych kanalizacji deszczowej posiadanej przez ŁSI sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Łódź: Wykonanie przeglądów gwarancyjnych kanalizacji deszczowej posiadanej przez ŁSI sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 183580 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197493 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów gwarancyjnych kanalizacji deszczowej posiadanej przez ŁSI sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przegląd kamerą TV (z obrotową głowicą) wraz z oceną stanu technicznego ok. 21,0 km odcinków kanałów deszczowych, Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w 3 etapach. Zakres rzeczowy etapu 1 zawierać będzie ok. 25 % (+/- 2%) długości wszystkich kanałów wytypowanych przez Zamawiającego do przeglądów. Zakres etapów 2 i 3 zawierać będzie po około 37 % (+/- 2%) długości wszystkich kanałów wytypowanych przez Zamawiającego do przeglądów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji całości lub części etapu 2 i 3 po przeprowadzeniu etapu 1 bez podawania przyczyn. Szczegółowy wykaz kanałów wytypowanych do przeglądów wraz z informacjami na temat ich całkowitej długości, długości odcinków o różnych średnicach oraz wyszczególnieniem odcinków przewidzianych do przeglądu zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres przedmiotowy etapów 2 i 3 określony zostanie przez Zamawiającego po zakończeniu etapu go poprzedzającego. Długość odcinków do przeglądu w ramach etapu 2 i 3 nie będzie dłuższa niż 37% (+/- 2%) (dla każdego z tych etapów) wszystkich odcinków przewidzianych do przeglądów. 2. Inspekcja studni rewizyjnych ok. 350 szt. zlokalizowanych na odcinkach sieci kanalizacyjnej przeznaczonej do przeglądu wraz z oceną: 1) elementów do wysokościowej regulacji włazów; 2) stopni włazowych; 3) kinet; 4) ogólnej konstrukcji studni z uwzględnieniem pęknięć konstrukcyjnych i nieszczelności; 5) elementów nawierzchni drogowej wokół studni. Do oceny stanu technicznego studni należy załączyć dokumentację fotograficzną w kolorze (min. 2 wydrukowane zdjęcia formatu 10/15 cm) obrazującą część zewnętrzną studni - nawierzchnia + właz. W przypadku stwierdzenia usterek również dokumentację fotograficzną tych usterek. 3. Przegląd wpustów ulicznych ok. 690 szt. zlokalizowanych na odcinkach sieci kanalizacyjnej przeznaczonej do przeglądu wraz z oceną ich stanu technicznego. Do oceny stanu technicznego wpustów ulicznych należy załączyć dokumentację fotograficzną w kolorze (min. 2 wydrukowane zdjęcia formatu 10/15 cm) obrazującą część zewnętrzną wpustu oraz przylegającą do niego nawierzchnię. W przypadku stwierdzenia usterek również dokumentacją fotograficzną tych usterek. 4. Ciśnieniowe czyszczenie kanałów przed przeglądem wraz z wywozem wydobytych odpadów - w przypadku, gdy zamulenie bądź osady uniemożliwiają prawidłową inspekcję TV lub ocenę stanu technicznego. Ciśnieniowe czyszczenie kanałów ma być połączone z jednoczesnym usuwaniem z sieci kanalizacyjnej osadów powstałych w trakcie czyszczenia. 5. Udrożnienie studni rewizyjnych przed przeglądem wraz z wywozem wydobytych odpadów - w przypadku, gdy brak jest możliwości przeprowadzenia prawidłowej inspekcji TV lub oceny stanu technicznego. 6. Określenie sposobu naprawy kanałów deszczowych, studni rewizyjnych oraz wpustów ulicznych w przypadku stwierdzonych usterek. 7. Sporządzenie protokołów z wykonanych czynności, które powinny być przekazane w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej zawierającej nagranie z przeglądu TV na płycie CD/DVD. Protokoły z wykonanych czynności zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej winny być sporządzone odrębnie dla każdego z odcinków kanalizacji deszczowej i umieszczone w odrębnym skoroszycie. Skoroszyty zawierające protokoły z poszczególnych etapów winny być właściwie opisane, posiadając stronę tytułową z nazwą zadania, nr etapu, nazwą odcinka, średnicą i długością oraz spisem zawartości skoroszytu. Dokumentacja poszczególnych etapów winna być dostarczona w opisanym segregatorze. Protokoły muszą ponadto zawierać ocenę stanu technicznego przeglądanych kanałów, studni rewizyjnych i wpustów ulicznych oraz określenie sposobu ich naprawy w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/usterek. Raport z oceny stanu technicznego wraz z określeniem sposobu naprawy winien być sporządzony odrębnie dla każdego z odcinków kanału i załączony do protokołu z wykonanych czynności. Celem przeglądu jest kontrola należytego wykonania kanałów deszczowych, w związku z czym Zamawiający odrzuci oferty złożone przez Wykonawców, którzy realizowali budowę kanałów deszczowych w ramach Zadania nr 7 pn. Rozbudowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Bałuty i Widzew i Zadania nr 8 pn. Rozbudowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Górna i Polesie w związku z realizacją Projektu Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II jako niezgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kozak Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe, ul. Łęgi 2, 01-329 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 392700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 586905,24

  • Oferta z najniższą ceną: 586905,24 / Oferta z najwyższą ceną: 590595,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.