eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA PORADNIĘ LEKARSKĄ I ADMINISTRACYJNO - SOCJALNE - ROBOTY DODATKOWE



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Słupsk: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA PORADNIĘ LEKARSKĄ I ADMINISTRACYJNO - SOCJALNE - ROBOTY DODATKOWE
Numer ogłoszenia: 183576 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Mierosławskiego 10, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8482135, 8482130, faks 059 8482130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA PORADNIĘ LEKARSKĄ I ADMINISTRACYJNO - SOCJALNE - ROBOTY DODATKOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe polegające na: 1. wykonaniu dodatkowego malowania elewacji stykającej się z częścią frontową dobudowywanej części budynku - widoczna różnica kolorów po wykonaniu powłok malarskich pomiędzy ścianą nową a starą; 2. wykonaniu podłączenia rury spustowej do instalacji kanalizacji deszczowej - wymagane jest rozebranie nawierzchni kostki przed bramą wjazdową do OSKP; 3. montaż dodatkowej pompy obiegowej w rozdzielaczu w kotłowni budynku w celu zapewnienia poprawnej pracy instalacji co w budynku; 4. montaż dodatkowych lamp wewnętrznych w sufitach podwieszanych; 5. zamiana drzwi płycinowych z elektrozaczepem, na aluminiowe; 6. montaż rozdzielacza przy pojemnościowym podgrzewaczu wody - przy przyszłym planowanym przełączeniu zasilania ciepłej wody użytkowej na zasilanie z kotłowni nie będzie potrzebna przeróbka instalacji wody w obrębie odbiorników wody; 7. montaż dodatkowych jednostek wewnętrznych klimatyzacji w pomieszczeniach diagnostów i administracji; 8. montaż daszków nad wejściem zabezpieczających przed opadami atmosferycznymi; 9. montaż wycieraczek na obuwie przed wejściami; 10. roleta elektryczna wydzielająca pomieszczenie sali konferencyjnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KREMER GRAF Sebastian Kremer, ul. Mikołaja Reja 3, 80-404 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15208,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8040,74

  • Oferta z najniższą ceną: 8040,74 / Oferta z najwyższą ceną: 8040,74

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Roboty dodatkowe wyszczególnione w protokole konieczności są zamówieniem dodatkowym, nieobjętym zamówieniem podstawowym, nie przekraczają łącznie 50% wartości zadania realizowanego, a są niezbędne do jego prawidłowego wykonania. Powyższe roboty dodatkowe związane z wykonaniem zadania poprawiają warunki korzystania z obiektu przez osoby. Roboty dodatkowe poprawiają standard i funkcjonalność adoptowanych pomieszczeń. Wykonanie w/w prac stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Wykonanie w/w prac spowoduje konieczność przedłużenia terminu wykonania zadania o 15 dni. Uzasadnienie prawne: W świetle powyższego zasadnym jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na podstawie art. 66, 67 ust. 1 pkt 5 Pzp celem udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, który został wybrany na podstawie art. 10 ust. 1, art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych /znak postępowania: WORD/7/ZP/PN/2012/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.