eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Remont nawierzchni na drodze leśnej wywozowej stokowej nr 53/II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Wisła: Remont nawierzchni na drodze leśnej wywozowej stokowej nr 53/II
Numer ogłoszenia: 183565 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax 033 8551160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- gopodarka leśna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni na drodze leśnej wywozowej stokowej nr 53/II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Remont nawierzchni na drodze leśnej wywozowej stokowej nr 53/ II na długości 2532,00 mb od km 6+343,00 do km 3+811,00, Remont nawierzchni będzie wykonywany przy zrywce drewna z lasu i wywozie drewna. Zakres prac do wykonania określony jest w uproszczonym projekcie i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i polega na: - wyprofilowaniu istniejącej drogi gruntowej poprzez ścięcie wypukłości oraz wyrównanie istniejących wyboi oraz zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne walcem wibracyjnym, - wykonaniu dolnej warstwy nawierzchni drogi z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm po zawałowaniu, - wykonaniu górnej warstwy nawierzchni drogi tłuczniowej o grubości 10 cm po zawałowaniu, - oczyszczeniu rowów z namułu wzdłuż drogi wywozowej na długości 910.00 mb, - oczyszczeniu istniejących przepustów oraz ich wlotów i wylotów z naniesionego namułu, - wykonaniu wodopustów poprzecznych z elementów drewnianych o średnicy 15-20 cm. - badanie grubości i nośności podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z tłucznia kamiennego co 50 mb drogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wini dysponować następującym sprzętem do wykonania zamówienia: - walec statyczny wibracyjny, - walec statyczny samojezdny 15 t, - walec statyczny samojezdny 10 t, - równiarka samojezdna 74 kW/100KM, - spycharka gąsienicowa 74 KM, - koparka o poj. łyżki 0.15 m3, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w rozdz. IX SIWZ. f) wykonali 2 zadania o podobnym charakterze i zakresie prac w okresie ostatnich 5 latach o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej przez Wykonawcę oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o przedłożone dokumenty, referencje, oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2. Wypełniony kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót (zał. nr 2 SIWZ -do pobrania ze strony zamawiającego). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za roboty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe, w tym kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 3 SIWZ). 6. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 SIWZ). Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz potencjału technicznego zgodnie z rozdziałem VIII pkt. 1 b (zał. nr 5 SIWZ). 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej do kwoty odpowiadającej wartości brutto zamówienia. 11. Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej (zał. nr 6 SIWZ). 12. Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i (zał. nr 7 SIWZ). 14. Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione,. 15. Dowód uiszczenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.G.L.L.P. Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat P.G.L.L.P. Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.