eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Kaliszu oraz w podległych sądach funkcjonalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Kalisz: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Kaliszu oraz w podległych sądach funkcjonalnych
Numer ogłoszenia: 1834 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy , Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7657700, faks 62 7657714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Kaliszu oraz w podległych sądach funkcjonalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu z siedzibą przy Al. Wolności 13 oraz następujących sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Jarocinie z siedzibą przy Al. Niepodległości 15, Sądu Rejonowego w Kępnie z siedzibą przy Al. Marcinkowskiego 10, Sądu Rejonowego w Krotoszynie z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 11, Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie z siedzibą przy ul. Zamkowej 9a, Sądu Rejonowego w Pleszewie z siedzibą przy ul. Malińskiej 21. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową ochronę obiektów Sądu Okręgowego w Kaliszu położonych przy Al. Wolności 13 i przy ul. Wał Staromiejski 8A oraz terenów przylegających do obiektów, a także całodobową ochronę obiektów Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz terenów przylegających do obiektów użytkowanych przez następujące sądy funkcjonalne: Sąd Rejonowy w Jarocinie przy Al. Niepodległości 15 i ul. Wrocławskiej 6, Sąd Rejonowy w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11, Sąd Rejonowy w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21 i ul. Malińskiej 21b, Sąd Rejonowy w Kępnie przy Al. Marcinkowskiego 10, Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 9a i ul. 21 Stycznia 4. 3. Właścicielem nieruchomości wskazanych w ust. 2 jest Sąd Okręgowy w Kaliszu, forma władania: trwały zarząd. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: Część 1 - Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 i ul. Wał Staromiejski 8A Część 2 - Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Jarocinie przy Al. Niepodległości 15 i ul. Wrocławskiej 6, Część 3 - Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Kępnie przy Al. Marcinkowskiego 10 Część 4 - Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11 Część 5 - Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 9a i ul. 21 Stycznia 4 Część 6 - Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21 i ul. Malińskiej 21b. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 6. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu. Przeprowadzenie wizji lokalnej przez potencjalnego wykonawcę ma na celu poznanie chronionego obiektu, jego specyfiki i wymagań zamawiającego 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części na jakie został podzielony przedmiot zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 6 000,00 zł. (sześć tysięcy złotych 00/100) Część 2 - 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych 00/100) Część 3 - 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Część 4 - 1 000,00 zł. (jeden tysiąc złotych 00/100) Część 5 - 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych 00/100) Część 6 - 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) W przypadku składania ofert w dwóch lub więcej częściach zamówienia kwoty wadium podlegają sumowaniu. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 3 pkt. b) - e) SIWZ wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie zamawiającego na biurze Podawczym. 6. Beneficjentem wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. b) - e) SIWZ musi być Sąd Okręgowy w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz. 7. Z treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego z warunków zatrzymania wadium wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą. Gwarancja lub poręczenie nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta lub poręczyciela dotyczącego pisemnego żądania zapłaty. 8. Gwarancja lub poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Do gwarancji lub poręczenia należy dołączyć stosowne dokumenty, z których wynika upoważnienie do podpisania przez daną osobę gwarancji lub poręczenia. Dokumenty te mogą być załączone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta lub poręczyciela.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, bądź w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje, minimum: w zakresie części 1 - dwie usługi świadczenia profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów użyteczności publicznej wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2 każdy, i wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto rocznie oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie części 2 - dwie usługi świadczenia profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów użyteczności publicznej wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 każdy, i wartości każdej usługi nie mniejszej niż 18 tys. zł brutto rocznie oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie części 3 - dwie usługi świadczenia profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów użyteczności publicznej wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2 każdy, i wartości każdej usługi nie mniejszej niż 25 tys. zł brutto rocznie oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie części 4 - dwie usługi świadczenia profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów użyteczności publicznej wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2 każdy, i wartości każdej usługi nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto rocznie oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie części 5 - dwie usługi świadczenia profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów użyteczności publicznej wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 600 m2 każdy, i wartości każdej usługi nie mniejszej niż 25 tys. zł brutto rocznie oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie części 6 - dwie usługi świadczenia profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów użyteczności publicznej wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 każdy, i wartości każdej usługi nie mniejszej niż 18 tys. zł brutto rocznie oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: 1. Dotyczy cz. 1 - Zamawiający przyjął, że przez świadczenie profesjonalnej ochrony polegającej na całodobowej ochronie obiektów należy rozumieć ochronę osób i mienia realizowanej w formie stałej bezpośredniej ochronie fizycznej, zgodnie z art. 3 ust. 1) lit. a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.). 2. Dotyczy cz. 1 - 6 - Zamawiający przyjął, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (j.t. Dz. U. 2015, poz. 1422 z zm.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: 1. urządzeniami technicznymi umożliwiającymi dwutorowe podłączenie sygnałów z monitorowanych instalacji alarmowych, 2. zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną, niezbędną do realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. 2015 poz. 992). Członkowie Grupy Interwencyjnej muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami ochrony spełniającymi wymogi art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.), w liczbie zapewniającej codzienną ochronę obiektów zgodnie z wymogami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem przepisów dotyczących wymiaru czasu pracy, w tym: dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 Zamawiający wymaga, aby co najmniej czterech pracowników ochrony stanowiły osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały wynikające z jednego kontraktu, co najmniej 12 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony z adnotacją o braku przeciwwskazań do obsługi urządzeń emitujących promieniowanie jonizujące (rentgenowskie); dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwóch pracowników ochrony stanowiły osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały wynikające z jednego kontraktu, co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony; dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 3 Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwóch pracowników ochrony stanowiły osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały wynikające z jednego kontraktu, co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 3 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony; dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 4 Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwóch pracowników ochrony stanowiły osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały wynikające z jednego kontraktu, co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 4 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony; dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 5 Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwóch pracowników ochrony stanowiły osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały wynikające z jednego kontraktu, co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 5 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony; dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 6 Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwóch pracowników ochrony stanowiły osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały wynikające z jednego kontraktu, co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) polegające na sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej. Każda z osób dla wykonania przedmiotu zamówienia dla części 6 powinna posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu na etapie składania ofert Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymogi art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. 2014, poz. 1099 ze zm.) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji, wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza oferty (załącznik nr 2), zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na potwierdzenie umocowania osób do podpisywania oświadczenia woli lub należytej reprezentacji podmiotu: a. pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną lub wspólników spółki cywilnej, b. dokumenty rejestrowe zawierające dane dotyczące zasad reprezentacji wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 2) zmiana osób zatrudnionych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia na inne legitymujące się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym (posiadające kwalifikacje, doświadczenie w sprawowaniu ochrony bezpośredniej w obiektach użyteczności publicznej oraz posiadające aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika ochrony, jakie wymagane były w SIWZ); 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 4) zmiana wartości brutto umowy może nastąpić w sytuacji, gdy stawka podatku VAT zostanie zmieniona w drodze ustawy lub rozporządzenia podczas realizacji umowy. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 6) jeżeli wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 8) inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 9) wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalisz.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Al. Wolności 13 62 - 800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2016 godzina 08:30, miejsce: biuro podawcze Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 i ul. Wał Staromiejski 8A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ochronę fizyczną osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Kaliszu zlokalizowanych przy Al. Wolności 13 i przy ul. Wał Staromiejski 8A oraz terenu przylegającego do obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Jarocinie przy Al. Niepodległości 15 i ul. Wrocławskiej 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Kępnie przy Al. Marcinkowskiego 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadzcenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 9a i ul. 21 Stycznia 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie profesjonalnej usługi ochrony osób i mienia użytkowanego przez Sąd Rejonowy w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21 i ul. Malińskiej 21b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.