eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Przetarg nieograniczony na roboty inwestycyjno-adaptacyjne w Domu Pomocy Społecznej w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Prudnik: Przetarg nieograniczony na roboty inwestycyjno-adaptacyjne w Domu Pomocy Społecznej w Prudniku
Numer ogłoszenia: 183490 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Młyńska 11, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 0-77 436 28 58, fax 0-77 436 28 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprudnik.kalcyt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty inwestycyjno-adaptacyjne w Domu Pomocy Społecznej w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane inwestycyjno-adaptacyjne w Domu Pomocy Społecznej w Prudniku - dostosowanie do obowiązujących standardów mieszkalnych i sanitarnych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 3.Posiadają niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Kryterium wyboru ofert : cena - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty wypełniony według załączonego do specyfikacji druku; b) kalkulację kosztów związanych z realizacją niniejszego zamówienia, wykonaną na podstawie kosztorysu ofertowego (ślepego), stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; c) oświadczenie że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2,3,4, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji); d) kserokopię odpisu z właściwego rejestru albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzone za zgodność z oryginałem), e) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji); f) wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót składających się na przedmiot niniejszego przetargu wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji; g) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) wraz z referencjami od poprzednich zamawiających; h) oświadczenie, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy, zawierający m.in. wymagania związane z okresem gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, został zaakceptowany (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji); i) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji) lub kserokopie zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i kserokopię zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz potwierdzone za zgodność przez oferenta;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsprudnik.kalcyt.pl lub www.bip.powiatprudnicki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Prudniku, ul. Młyńska 11, 48-200 Prudnik pok. 50 w godzinach urzędowania 8:00 do 15:00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Prudniku, ul. Młyńska 11, 48-200 Prudnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.