eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Polkowice: Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 183472 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 w Polkowicach, ul. Kmicica 23, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7465782, fax 076 7465799.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane z remontem pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania: Remont pomieszczeń sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach. W zakres robót wchodzą : a. rozbiórka i wywóz na składowisko odpadów : - wykładzin i cokolików PCV ( w szatniach przy sali gimnastycznej), - starych wpustów podłogowych, - starych kratek wentylacyjnych, - drzwi i ościeżnic kabin toaletowych, - ścianek działowych kabin toaletowych (toalety chłopców i dziewcząt na trzech kondygnacjach) wykończone płytkami ceramicznymi b naprawy i uzupełnienia: - wymiana stolarki drzwiowej, - licowanie płytkami posadzki i ścian w szatni dziewcząt i chłopców (przy sali gimnastycznej), - licowanie ścian toalet dziewcząt, chłopców i personelu szkolnego płytkami ściennymi (na trzech kondygnacjach szkoły) - montaż w toaletach dziewcząt i chłopców (na trzech kondygnacjach szkoły) przegród sanitarnych wys. 2,0 z płyt HPL - malowanie sufitów w remontowanych pomieszczeniach, - malowanie rur i grzejników, - malowanie istniejących ościeżnic stalowych c demontaż i ponowny montaż : - lamp oświetleniowych (sufitowe i ścienne), - dwóch osłon grzejnikowych i dwóch grzejników ( w szatniach przy sali gimnastycznej), - wieszaków ściennych z haczykami ( w szatniach przy sali gimnastycznej), - włączników i gniazdek elektrycznych ,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.21.14 - 45.42.21.14 Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat (lipiec 2002 - lipiec 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: a. co najmniej jednego zadania w zakresie robót związanych z montażem stolarki drzwiowej lub okiennej w ilości co najmniej 70m2 z podaniem wartości , zakresu, miejsca i daty ich wykonania ,z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), b. co najmniej jednego zadania w zakresie ułożenia płytek ściennych lub podłogowych w ilości co najmniej 300m2 z podaniem wartości , zakresu, miejsca i daty ich wykonania ,z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 zł. wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osoby, które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej, posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót w branży budowlanej. - udzielą minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ. b. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; d. pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, e. umowa spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna, f. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika, g. dokumenty potwierdzające przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (lipiec 2002 - lipiec 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie: - co najmniej jednego zadania w zakresie robót związanych z montażem stolarki drzwiowej lub okiennej w ilości co najmniej 70m2 z podaniem wartości , zakresu, miejsca i daty ich wykonania , z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - co najmniej jednego zadania w zakresie ułożenia płytek ściennych lub podłogowych w ilości co najmniej 300m2 z podaniem wartości , zakresu, miejsca i daty ich wykonania , z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), h. aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zmianami). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z powyższymi przepisami, i. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający może zażądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 50.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.polkowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Polkowicach ul. Kmicica 23 pokój nr 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 , 59-101 Polkowice, ul. Kmicica 23 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu:03/10/2007

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.