Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Poznań: Malowanie klatki schodowej i wymiana instalacji elektrycznej w biurowcu RDLP w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 183459 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych , ul. Gajowa 10, 60-815 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668241 w. 124, faks 061 8472869.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie klatki schodowej i wymiana instalacji elektrycznej w biurowcu RDLP w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: Część zamówienia 1: - przygotowanie podłoża do wykonania robót malarskich; - przygotowanie podłoża do nałożenia tynku dekoracyjnego na wysokość 1,50 m od poziomu listew cokołowych; - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylowa; - nałożenie tynku dekoracyjnego o wysokości 1,50 m na powierzchni ścian klatki schodowej i korytarzy oraz na balustradzie po obu stronach ściany; - demontaż istniejących poręczy oraz zamontowanie nowych tylko na balustradzie. Część zamówienia 2: - przebudowa rozdzielnicy głównej RG; - wymiana wewnętrznych linii zasilajacych; - wykonanie nowych wlz dla garażu i klimatyzacji; - wymiana rozdzielnic piętrowych; - wykonanie linii zasilających dla obwodów oświetleniowych i gniazd wtyczkowych dla pokoi biurowych i wc; - wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych na klatce schodowej i korytarzach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki udziału w postepowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tzn. mogą wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 robót budowlanych o zakresie i wartości jak w zamówieniu; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym - zatrudniają kierownika budowy posiadającego uprawnienia z aktualnym wpisem o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającego obowiązkowe ubezpieczenia; - zatrudniają pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia do pracy przy napięciu do 1 kV (warunek dotyczy wyłącznie ofert składanych na część zamówienia 2). e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniu zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełania: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu oświadczenie). b) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych prac budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom określonym wyżej w punkcie 1.1.c, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykaz osób personelu kierowniczego i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem posiadania obowiązkowego ubezpieczenia; - stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia 2 posiadają wymagane uprawnienia. c) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Poznań ul. Gajowa 10 pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Poznań ul. Gajowa 10 pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie klatki schodowej i korytarzy, montaż nowej poręczy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabezpieczenia i reprofilowania płyt balkonowych poprzez usunięcie luźnych fragmentów betonu i zabezpieczenie specjalistyczną chemią budowlaną przeznaczoną do napraw (PCC) w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody - Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.