eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Mielec: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 183393 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza , ul. Tadeusza Kościuszki 10, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. (017) 586 29 76, faks (017) 586 29 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psmmielec.republika.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym fabrycznie nowych instrumentów muzycznych, których rodzaje i ilości zostały opisane w punkcie 3 niniejszego rozdziału. Zakup instrumentów realizowany jest w ramach podpisanej przez szkołę z Ministrem Kultury i Dziedzictwa Narodowego umowy na dofinansowanie projektu pod nazwą Zakup instrumentów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według podziału określonego w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 3. Ilości i parametry przedmiotu zamówienia: 3.1. Cześć 1 a) Skrzypce - łącznie 28 szt., według wykazu: - 1/8 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 1/8 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 6 - 1/4 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 1/4 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 6 - 1/2 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 1/2 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 6 - 3/4 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 3/4 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 6 - 4/4 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) SET (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 4 b) Altówka - łącznie 6 szt., według wykazu: - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 13,5 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 2 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 14,0 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 2 - instrument uczniowski (futerał + smyczek) START I 15,0 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 2 c) Wiolonczela - łącznie 3 szt., według wykazu: - 1/2 - instrument uczniowski (futerał + smyczek fernambukowy) START I 1/2(instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 1 - 4/4 - instrument uczniowski (futerał + smyczek fernambukowy) START I 4/4 (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 2 d) Kontrabas - łącznie 3 szt., według wykazu: - 3/4 - dobrej jakości G. MEISNER (smyczek - fernambukowy, system niemiecki) (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 1 - 1/2 - dobrej jakości G. MEISNER (smyczek - fernambukowy, system niemiecki) (instrument przystosowany do gry przez lutnika) - szt. 2 3.2. Cześć 2: a) Flet Trevor James 3011 - E - szt. 3 b) Klarnet Buffet Crampon B 10 - szt. 3 c) Fagot J. Michael BS-3000 - szt.. 1 d) Saksofon altowy YAMAHA YAS 275 - szt. 2 3.3. Część 3: a) Trąbka MTP T200 GS - szt. 1 b) Kornet MTP 300 - szt. 2 c) Puzon Schagerl - szt. 2 - model Academica Troja - czara głosowa - złoty mosiądz 216 mm/ 8.5 - menzura 13,90 mm - duży wlot - F kwartwentyl - suwak - neusilber - ustnik Troja 6 1/2AL-L - komfortowy futerał treking d) Tuba CERVENY F-TUBA CFB 651-5 - szt. 1 - 5 obrotowych wentyli - konfiguracja 4+1 - menzura: 18.0 mm (.709) - czara głosowa: 360 mm (14.17) - wysokość: 1020mm (40.16) - posrebrzany ustnik - lakierowana - w komplecie ustnik i twardy futerał. 3.4. Część 4: a) Akordeon koncertowy guzikowy KONWERTER 55/B de Luxe E - szt. 1 Uwagi: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentów po ich wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 4) Za równoważne w stosunku do wskazanych instrumentów muzycznych Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawców instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia instrumenty. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Mielec, ul. Kościuszki 10 5. Realizacja zamówienia publicznego (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): sukcesywnie od momentu podpisania umowy do dnia 30.11.2010 roku. 6. Kod CPV: - 37.31.00.00-4 - Instrumenty muzyczne - 37.31.12.00-3 - Akordeony - 37.31.21.00-9 - Trąbki - 37.31.22.00-0 - Puzony - 37.31.24.00-2 - Saksofony - 37.31.34.00-9 - Skrzypce - 37.31.38.00-3 - Wiolonczele - 37.31.39.00-4 - Kontrabasy - 37.31.41.00-3 - Klarnety - 37.31.43.10-8 - Kornety - 37.31.43.20-1 - Flety 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 7, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, 2) płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 3) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.12.00-3, 37.31.21.00-9, 37.31.22.00-0, 37.31.24.00-2, 37.31.34.00-9, 37.31.38.00-3, 37.31.39.00-4, 37.31.41.00-3, 37.31.43.10-8, 37.31.43.20-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 zamówień - dostaw instrumentów muzycznych, okres realizacji nie może być wcześniejszy niż ostatnie trzy lata, liczone od upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, za podobne realizacje uznane zostaną tylko te, których wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia dla każdego ze zrealizowanych zamówień (realizowanych dla różnych Zamawiających) będzie nie mniejsza niż wartość składanej oferty w każdej z części przedmiotowego postępowania. Uwaga: Warunek ten należy rozumieć w następujący sposób: a) Jeśli Wykonawca składa ofertę tylko na część 1 lub 2 lub 3 lub 4 - winien wykazać się doświadczeniem poprzez przedstawienie minimum trzech dostaw (realizowanych dla różnych Zamawiających) o wartości każdej z nich co najmniej równej wartości składanej w danej części postępowania oferty. b) Jeśli Wykonawca składa jednocześnie ofertę zarówno w zakresie więcej niż dla jednej części (np. dla części 1 jak i 2 lub dla części 1, 2 i 3) - winien wykazać się doświadczeniem poprzez przedstawienie minimum trzech dostaw (realizowanych dla różnych Zamawiających) o wartości każdej z nich co najmniej równej wartości składanej oferty dla sumy części przedmiotu zamówienia dla których składa ofertę. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psmmielec.republika.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mielec, ul. Kościuszki 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Mielec, ul. Kościuszki 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.