eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Suszec: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu
Numer ogłoszenia: 183381 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158275 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu, ul. Ogrodowa 22, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 2124491, faks 32 2124491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia (elektroakustyki), systemu akustyki wnętrza oraz systemu oświetlania scenicznego w ramach zadania pn. Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwana dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową. 3.2 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: - wykonanie adaptacji akustycznej widowni i sceny, - wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwanego dalej GOK, w specjalistyczny sprzęt elektroakustyczny z możliwością wykorzystania systemu poza salą GOK oraz nagłaśniania konferencji, prelekcji, prezentacji bez użycia konsolety cyfrowej (bez obecności akustyka), - rozbudowa oświetlenia scenicznego, - usunięcie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - zapewnienie na własny koszt prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót montażowych oraz obowiązek przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach montażowych. Roboty montażowe prowadzone będą w budynku po malowaniu, dlatego konieczne będzie zachowanie szczególnej ostrożności i stosowanie zabezpieczeń zapobiegających ewentualnym uszkodzeniom elementów wnętrz, w tym mat chroniących parkiet, - uporządkowanie pomieszczeń, każdorazowo po każdym dniu roboczym, w celu udostępnienia pomieszczenia na planowane imprezy i wesela, - dokonanie pierwszego uruchomienia zamontowanych urządzeń i systemów, - OBOWIĄZEK PRZEPROWADZENIA PODSTAWOWEGO SZKOLENIA W OBSŁUDZE ZAMONTOWANYCH URZĄDZEŃ OSÓB WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w ustalonym przez zamawiającego terminie, - OBOWIĄZEK DOKONYWANIA W UDZIELONYM OKRESIE GWARANCYJNYM, W RAMACH WYNAGRODZENIA UMOWNEGO WYMAGANYCH PRZEGLĄDÓW I KOMPLETNYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH (SERWISOWYCH), WYMAGANYCH DO UTRZYMANIA GWARANCJI NA DOSTARCZONYCH, ZAMONTOWANYCH LUB ZAINSTALOWANYCH W RAMACH NINIEJSZEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA URZĄDZENIACH I SYTEMACH W ZAKRESIE ELEKTROAKUSTYKI, AKUSTYKI WNĘTRZ I OŚWIETLENIA, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO. 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: 1. formularz wyceny - zał. nr 1.A do SIWZ (akustyka wnętrza, elektroakustyka, oświetlenie sceniczne), 2. koncepcja w zakresie akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 9, 3. specyfikacja techniczna akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 10 (załącznik wymagany do wypełnienia przez WYKONAWCĘ), i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową. 3.4 Produkty (urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem akustyki wnętrza, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad oraz muszą spełniać wszelkie normy i wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce. 3.5 Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia produkty, posiadały wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania. 3.6 Równoważność oferty. Dla urządzeń technicznych, materiałów (produktów) i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania równoważne zamawiający uznaje takie urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania, które w porównaniu z wyrobami przewidzianymi dokumentacją projektową, charakteryzują się porównywalnymi cechami, tj. taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służą do tego samego celu. Określony w w/w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, (w szczególności produkty opisane w dokumentacji wskazanej w pkt. 3.3 ppkt. 3 SIWZ oraz wymienione w pkt. 3.4 SIWZ) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw spoczywa na Wykonawcy na etapie złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu produktów niespełniających wymogów jakościowych (technicznych i użytkowych) oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. UWAGA! Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty: (urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem akustyki wnętrza, systemu nagłośnienia (elektroakustyki) i oświetlenia scenicznego spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt. 8.2.3 SIWZ, w tym wypełniony zał. nr 10 do SIWZ. Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny, podobny - 32000000-3 Sprzęt nagłaśniający - 32342400-6 Sprzęt dźwiękowy - 32342410-9 Lampy i oprawy oświetleniowe - 31520000-7 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne - 31500000-1 Roboty instalacyjne w budynkach - 45300000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45311000-0 3.8 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9, 31.50.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-3, 31.52.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Producencka Gorycki, ul. Komandosów 21, 30-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211509,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224793,03

  • Oferta z najniższą ceną: 224793,03 / Oferta z najwyższą ceną: 243625,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.