eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sortów mundurowych, odzieży i obuwia roboczego w 2010 r.



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Kielce: Dostawa sortów mundurowych, odzieży i obuwia roboczego w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 18337 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce , ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335-63-60, faks 0-41 345-24-08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych, odzieży i obuwia roboczego w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ pkt 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.23.00.00 - Odzież różna 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.33.20.00 - Koszule 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.10.00 - Kapelusze 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.20 - Czapki 18.81.50.00 - Buty 18.23.50.00 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby 18.23.54.00 - Kamizelki 18.21.10.00 - Peleryny 39.56.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych 18.93.90.00 - Torby podręczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty : 1) formularz ofertowy - zał. Nr 2; 2) kosztorys ofertowy - zał. nr 4, zawierający ceny jednostkowe netto , w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania i odzieży roboczej oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, wg wzoru - zał. nr 6 i 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się ww Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych); 7) Wykaz wykonanej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 50 000,00 zł brutto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 5; 8) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (opinie, listy polecające, referencje) wykazanych w wykazie wykonanych dostaw; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:30, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Kielce; ul. Hubalczyków 15; 25 - 668 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.