eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem personelu, jednorazowego systemu do hodowli myszy oraz urządzeń drobnych na potrzeby laboratoriów WCB EIT+ Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Wrocław: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem personelu, jednorazowego systemu do hodowli myszy oraz urządzeń drobnych na potrzeby laboratoriów WCB EIT+ Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 183378 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem personelu, jednorazowego systemu do hodowli myszy oraz urządzeń drobnych na potrzeby laboratoriów WCB EIT+ Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z montażem, uruchomieniem i bezpłatnym instruktażem fabrycznie nowego i kompletnego Zestawu do hodowli myszy, w skład którego wchodzą: regały z systemem indywidualnej wentylacji klatek oraz pasujące do regału klatki indywidualnie wentylowane jednorazowego użytku, składające się z: wieka, spodu ze ściółką, kopułki, butelki na wodę i karmnika oraz stacje wymiany klatek. Wykonawca zobowiązany jest dostosować pomieszczenia do wymagań przepisów prawa obowiązujących dla pomieszczeń do hodowli i utrzymania myszy doświadczalnych. W tym celu zalecana jest wizja lokalna przed złożeniem oferty w celu ustalenia prac/dodatkowych elementów (budowlanych, wyposażenia, usług np. zmiany sygnalizatora systemu SAP w pomieszczeniu hodowli myszy) niezbędnych do dostosowania pomieszczeń i instalacji regałów hodowlanych. 2) Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 5 do SIWZ poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno - technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze pod względem parametrów technicznych niż określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp, do 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze sprzętu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełnią warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 PZP dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania niniejszego zamówienia; b) Posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia; c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp jeżeli wykaże, iż: 1) Wykonał w okresie ostatnich trzech lat min. 2 dostawy komór laminarnych wraz z instalacją.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami, o których mowa wyżej są: 1) poświadczenie, ze usługi zostały wykonane należycie 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć poświadczenia należytego wykonania dostaw w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w pkt III.3.2). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA 1: w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2b) PZP -w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). UWAGA 2: Wykonawca może polegać na zasobach z zakresu wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego w tym też celu zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż dysponowanie zasobami tego podmiotu ma charakter realny, gwarantujący należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Powołanie się na zasoby podmiotu trzeciego skutkuje co do zasady powstaniem solidarnej odpowiedzialności wykonawcy i podmiotu użyczającego swój potencjał za szkody zamawiającego powstałe na skutek nieudostępnienia zasobów. Podmiot trzeci nie będzie ponosił solidarnej odpowiedzialności wówczas, gdy nieudostępnienie zasobów było przez niego niezawinione. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów- żąda poza dokumentami wymienionym w pkt. 3 SIWZ także innych dokumentów, dotyczących w szczególności : a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystaną zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę/ przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy, z zastrzeżeniem postawień ust.3 zdanie drugie, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 11 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji; (iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych - maksymalnie do czasu trwania projektu, o którym mowa w preambule niniejszej umowy; (v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw maksymalnie o czas trwania tych przyczyn; (vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; (vii) na skutek zmiany terminów realizacji inwestycji przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego - maksymalnie o okres przesunięcia realizacji inwestycji, (viii) z powodu przestojów i opóźnień realizacji inwestycji przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, (ix) z powodu kumulacji dostaw urządzeń wynikających z przestojów i opóźnień realizacji inwestycji przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego uniemożliwiających techniczny odbiór w szczególności z powodu braku odpowiedniej ilości ramp wyładunkowych, miejsc parkingowych, dróg dojazdu - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, (x) w przypadku uzyskania przez Zamawiającego przyrzeczenia przedłużenia realizacji projektu lub zawarcie aneksu przedłużającego projekt, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy i w ramach którego jest ona realizowana - maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Dostawy w terminach umożliwiających terminowe rozliczenie ww. projektu b) zmiana miejsca Dostawy Sprzętu jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego z powodu przestojów i opóźnień realizacji inwestycji przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na miejsce Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, c) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź ze zmian umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy, mających wpływ na sposób realizacji projektu w zakresie wynikającym ze zmian przepisów, ww dokumentów, d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji technicznej projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy w zakresie wynikającym ze zmian przepisów, e) zmiana parametrów Sprzętu w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Sprzętu i/lub wprowadzenia Sprzętu nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób Sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, f) w przypadku zmiany numerów katalogowych Sprzętu przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony Sprzęt musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, g) wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji Umowy lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji maksymalnie o okres przedłużenia terminu, h) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, (w szczególności warunków płatności wynagrodzenia, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego i/lub wysokości wypłacanych zaliczek maksymalnie do 90 % wynagrodzenia brutto przewidzianego za dane Zamówienie o którym mowa w § 4 ust. 2 Umowy): (i) na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy w zakresie i tylko w granicach: - sposobu rozliczania i/lub warunków dokonywania płatności, - sposobu i/lub terminów rozliczania zaliczek, - limitów zaliczek i/lub refundacji płatności - terminu realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy, - harmonogramu płatności, - harmonogramu rzeczowo-finansowego (w szczególności przesunięcia w budżecie projektu), - zmiany wzoru (zapisów) umowy o dofinansowanie projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy, - zmniejszenia kwoty dofinansowania wynikająca z uznania części wydatków za niekwalifikowane, - rozwiązania/odstąpienia od umowy o dofinansowanie, (ii) na skutek zmiany terminów realizacji inwestycji przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego jednakże nie dłużej niż o okres przesunięcia realizacji inwestycji (iii) z powodu przestojów i opóźnień realizacji inwestycji przez Generalnego Wykonawcę lub Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, i) na skutek nieuzyskania planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w zakresie: (i) zmniejszenia zakresu umowy w granicach nieotrzymanego dofinansowania, (ii) rozwiązania/odstąpienia od umowy, j) zmiany korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem uzasadnienia korzyści dla Zamawiającego w granicach uzasadnionych korzyści, k) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT dla przedmiotu dostawy, w trakcie realizacji Umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych niniejszej Umowy (nie stanowiących zmian istotnych określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu), z zastrzeżeniem, iż nie będą one zmieniać warunków i treści złożonej oferty, zakresu i przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy, c) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, d) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy. e) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Powyższe zmiany nie wymagają formy pisemnej, jedynie potwierdzenia pocztą elektroniczną na adres email wskazane w § 16 ust. 2 Umowy, która po wydrukowaniu stanowić będzie załącznik do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o.o. ul Stabłowicka 147 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o.o. ul Stabłowicka 147 Wrocław budynek 1 A sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+, realizowanego na podstawie umowy nr POIG.02.02.00-02.001/09 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - działanie 2.2 - Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Zamawiający Zamawiający dopuszcza wydłużenie okresu realizacji (terminu dostawy) jeśli otrzyma promesę przedłużenia projektu finansującego zakup (DcMiB)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.