Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Katowice: Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Ligonia 43
Numer ogłoszenia: 183358 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski w Katowicach, ul. Ordona 3A, 40-164 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2539677, fax 032 2597428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Żłobek Miejski - jednostka organizacyjna Miasta Katowice - publiczny ZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Ligonia 43.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Ligonia 43. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w Przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( w przypadku ofert wspólnych - każdy z wykonawców ). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dodatkowo: 1)złożą ofertę zgodną z przepisami prawa oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 2)zaakceptują istotne postanowienia i zobowiązania określone we wzorze przyszłej umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ; 3)udzielą Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o sprawdzenie złożonych przez Wykonawców w ofercie wymaganych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: A.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B.Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; C.Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do oferty; D.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do oferty; E.Oświadczenie / zobowiązanie do wykonania i oddania przedmiotu umowy zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami ( w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi ), odpowiednimi normami oraz najnowszą wiedzą techniczną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do oferty; F.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w stosunku do wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do oferty; G.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; H.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do oferty. Do tego Załącznika wymaga się dołączenia dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( kserokopie uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o wpisaniu ich na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ); I.Wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do oferty ( złożyć, jeśli dotyczy ); J.Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia dopuszczone są do używania w budownictwie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do oferty; K. Kosztorys ofertowy, w którym należy określić kwotę ofertową na wykonanie zamówienia wraz z wyszczególnieniem stawek kalkulacyjnych: -stawki roboczogodziny, -kosztów zaopatrzenia, -kosztów pośrednich, -zysku, -deklarację o naliczaniu podatku VAT wraz z podaniem jego wysokości procentowej i kwotowej; L. Z chwilą ustanowienia pełnomocnictwa istnieje obowiązek załączenia do oferty pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. UWAGI 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi udokumentować, odpowiednio do wymagań określonych w SIWZ, że nie podlega wykluczeniu oraz każdy z nich składa dokumenty wymienione w punkcie A. i C; a)W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa wyżej; c)W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z zamawiającym - są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego, niż Rzeczypospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zlobek.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Miejski, ul. Ordona 3A, 40-164 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Żłobek Miejski, ul. Ordona 3A, 40-164 Katowice ( Sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- Remont części pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w budynku "D" Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy.
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.