eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Remont i adaptacja na cele muzealne budynku przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Toruń: Remont i adaptacja na cele muzealne budynku przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 183337 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280239 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja na cele muzealne budynku przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i adaptacji na cele muzealne dawnego budynku mieszkalnego przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu wraz z dobudową pawilonu ekspozycyjnego w głębi parceli oraz połączenie w jeden kompleks funkcjonalno-przestrzenny z obecnym Muzeum Podróżników im. Tony Halika przy ul. Franciszkańskiej 11. W ramach zamówienia przewidziano również niezbędne prace modernizacyjne budynku przy ul. Franciszkańskiej 11, w tym remont elewacji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do specyfikacji dokumentacją projektową oraz opisem zawartym w specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać nowe lub przebudować przełącza medialne (rozdzielnie elektryczną, węzeł C.O., wodno-kanalizacyjny itp.) zlokalizowane w sąsiednim budynku przy ul. Franciszkańskiej 11, tak aby zapewnić należyte funkcjonowanie całego zespołu Muzeum Podróżników im. T. Halika (ul. Franciszkańska 9-11). Stolarki okienne należy wykonać z pakietem termoizolacyjnym, a w strefach zagrożonych włamaniem z tzw. szybą bezpieczną (P2). W ramach systemów ochrony wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać system kontroli obiegu kluczy (KeyWatcher) przewidziany do umieszczenia w budynku przy ul Franciszkańskiej 11. Wszelkie systemy ochrony obiektu należy połączyć i zwizualizować z centrum ochrony Muzeum mieszczącym się w Ratuszu Staromiejskim przy Rynku Staromiejskim 1. Ponadto Wykonawca zobligowany jest zastosować się do uwag Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych odnośnie projektowanych systemów ochrony, które nie zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6). Wykonawca zobowiązany jest to zagospodarowania pozostałej, niezabudowanej partii parceli przy ul Franciszkańskiej 9 w formie brukowanego/wyłożonego płytami kamiennym dziedzińca lub (zieleńca) w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz wzniesienie muru granicznego od strony parceli przy Rynku Staromiejskim 20. Wykonawca zobligowany jest do wykonania i dostarczenia w terminie do 2 miesięcy od zakończenia prac dokumentacji powykonawczej w 3 jednorodnych egzemplarzach (w wersji papierowej i dołączonej na nośnikach cyfrowych w formatach *PDF lub *JPG). Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie w porozumieniu z wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia, informację o tym podając z 2 dniowym wyprzedzeniem, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z ochroną obiektu lub eksponatów oraz z innym rodzajem działalności Zamawiającego. Termin rozpoczęcia prac zostanie ustalony przy podpisywaniu umowy. Pozostałe uwagi dotyczące wykonania zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie konieczność uzgodnienia: - kolorystyki ścian, stolarki budowlanej i innych elementów wyposażenia pomieszczeń, - rozmieszczenie punktów świetlnych i rodzaj oświetlenia, z zastrzeżeniem, że w części wystawowej wymagane będzie oświetlenie specjalistyczne - ledowe związane z funkcją wystawienniczą, którego nie ujęto w projekcie i przedmiarze. - standard i rodzaj armatury, - umieszczenie urządzeń aktywnych systemów słaboprądowych, Montaż systemu ochrony i systemu: Wykonawca jest zobowiązany do likwidacji wszystkich elementów poprzedniego systemu ochrony, po uruchomieniu i sprawdzeniu systemu będącego częścią przedmiotu zamówienia - porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia w trakcie prowadzonych prac istniejących na terenie obiektów elementów systemów ochrony, np. czujek dymowych. Z uwagi na charakter obiektu wszelkie instalacje zewnętrzne (prowadzone w budynkach przy ul. Franciszkańskiej 9 i 11) należy wykonać podtynkowo lub pod posadzką/posadzką. Wykonawca jest zobowiązany trasy instalacyjne przywrócić do pierwotnego stanu i scalić kolorystycznie z daną partią obiektu. Udostępnienie ciągów komunikacyjnych - w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych prac związanych z zakresem przedmiotu zamówienia wskazanych w dokumentacji i niniejszej specyfikacji, nie wskazanych w załączonej dokumentacji, w tym w przedmiarze, bez wykonania których nie byłaby możliwa realizacja zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zapyleniem i zabrudzeniem otoczenia wykonywanych robót, w szczególności dróg komunikacyjnych, otworów do pomieszczeń w których nie odbywa się remont, eksponatów muzealnych, wyposażenia sal i pomieszczeń w których będą wykonywane prace z własnych materiałów, pod nadzorem pracownika Muzeum. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy szkód powstałych podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób naprawienia szkód zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego. Do wykonania prac należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o takich samych lub wyższych parametrach. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - bieżącego usuwania i utylizacji we własnym zakresie wszelkich materiałów rozbiórkowych, - pozyskiwania zezwoleń na zajęcie chodnika, pasa drogowego, na dojazd w strefie staromiejskiej itp. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dompol sp. z o.o., ul. Bartkiewiczówny, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2112281,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1988144,56

  • Oferta z najniższą ceną: 1988144,56 / Oferta z najwyższą ceną: 2900000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.