eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup wraz z dostawa CHROMATOGRAFU GAZOWEGO Z DETEKTOREM MASOWYM W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKOSZAROWEGO PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ W GORZOWIE WLKP. NA SIEDZIBĘ FILII SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI Z ZIELONEJ GÓRY, I KOMISARIATU POLICJI, LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO ORAZ ARCHIWUM KWP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawa CHROMATOGRAFU GAZOWEGO Z DETEKTOREM MASOWYM W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKOSZAROWEGO PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ W GORZOWIE WLKP. NA SIEDZIBĘ FILII SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI Z ZIELONEJ GÓRY, I KOMISARIATU POLICJI, LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO ORAZ ARCHIWUM KWP.
Numer ogłoszenia: 183325 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawa CHROMATOGRAFU GAZOWEGO Z DETEKTOREM MASOWYM W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKOSZAROWEGO PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ W GORZOWIE WLKP. NA SIEDZIBĘ FILII SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI Z ZIELONEJ GÓRY, I KOMISARIATU POLICJI, LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO ORAZ ARCHIWUM KWP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. W swoim zakresie zamówienie obejmuje dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez użytkownika tj. Laboratorium Kryminalistyczne KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 30. Wniesienie urządzenia przez pracowników Wykonawcy, instalację i uruchomienie, krótki instruktaż stanowiskowy bezpośrednio - w trakcie uruchamiania, oraz szkolenie (4 osoby) użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia - co najmniej 5-dniowe (40 godzin zegarowych) po zakończeniu dostawy w uzgodnionym przez obie strony terminie. Opis (Plan) szkolenia w formie pisemnej wykonawca załączy do oferty. 2. Urządzenie będące przedmiotem zamówienia musi gwarantować metodę badań klasy A (wynik przeprowadzonej analizy nie wymaga potwierdzenia wyniku inną metodą badań) oraz musi umożliwiać identyfikacji struktury analizowanych związków z dużą czułością i niską granicą wykrywalności. 3. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, sprawne, kompletne, pozbawione wad i objęte gwarancją producenta, oraz: 3.1. Posiadać deklarację zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE). 3.2. Gotowe do pracy i posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje (w tym instrukcję obsługi) i certyfikaty w języku polskim; 3.3. Wyposażone w bibliotekę zawierającą pełne spektrum: - substancji określonych w załącznikach do Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, - leków, - materiałów wybuchowych, bojowych środków drażniących, pozostałości popożarowych, - pigmentów i barwników oraz innych substancji spotykanych w chemicznej analizie kryminalistycznej. Specyfikacja wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.4. Ologowane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjenta. 4. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji dostaw i zasady płatności zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Projekt Umowy. 5. Do dostarczonego sprzętu musi być dołączona karta gwarancyjna zawierająca m. in. numer seryjny termin i warunki ważności gwarancji, adres i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi serwisowe, nazwę producenta. 6. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska. 7. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na zasadach określonych w art. 151 a) ustawy Pzp. 9. Wymagania Zamawiającego: 9.1. Wykonawca ponosi koszty związane z uruchomieniem dostarczonego urządzenia. 9.2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przekazania Zamawiającemu zakupionego urządzenia ologowanego zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjenta. 10. Zamawiający nie ma wymagań, o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy P.z.p..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 5.000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 - DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU. 6.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Sekcji ds. Zamówień Publicznych, gdzie należy odebrać zlecenie przyjęcia dokumentu wadialnego do kasy. - KSEROKOPIĘ DOKUMENTU WADIUM NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM WRAZ Z PODPISEM LUB PARAFKĄ WYKONAWCY. 7.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p.. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli (art. 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p.): a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy P.z.p.) 10.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie: a)jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 jednorazowe dostawy (każda wynikająca z osobnej umowy), odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie spełniana przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty: a.Oświadczenie Wykonawcy - w formie tabeli pn. Karta spełnienia warunków funkcjonalno-technicznych (wzór - zał. nr 7 do SIWZ), wypełnionej zgodnie z instrukcją, w zakresie oferowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych; Wszystkie parametry techniczne urządzenia muszą być potwierdzone poprzez załączenie w wersji papierowej oryginalnych certyfikatów, specyfikacji technicznych itp. zaleca się aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył do oferty fotografie (dopuszcza się złożenie katalogu ze zdjęciami) oferowanego chromatografu gazowego Dokumentacji Techniczno - Ruchowej potwierdzające parametry techniczne oferowanego urządzenia. b.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji (zał. nr 9 do SIWZ) c.Opis (Plan) szkolenia użytkowników chromatografu gazowego. d.Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu autoryzacji serwisowej. Dokumenty potwierdzające spełnianie tego wymagania wybrany wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy (np. certyfikat autoryzacji dla serwisu technicznego, wystawiony przez producenta oferowanego chromatografu) - (zał. nr 8 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY, Wykonawca musi również załączyć do oferty: a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 4 SIWZ), wszystkie pola puste i wykropkowane musza być wypełnione przez Wykonawcę; b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć UPOWAŻNIENIE LUB PEŁNOMOCNICTWO (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wyrok SO w warszawie - Sygn.Akt V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany. c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną OŚWIADCZENIE O PODWYKONAWCACH - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - zał. nr 3 do SIWZ. d)Zamawiający zaleca załączyć do oferty podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 5 do SIWZ (zaleca się wypełnienie projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty.) - nie jest wymagane załączanie projektu umowy do oferty. e)w przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f)OŚWIADCZENIE O WOLI WSPÓŁPRACY Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wyznaczenie Lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p. 2.Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (podpisem lub parafką) przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną - z wyjątkiem pkt XIV ppkt 6 lit. b) SIWZ. 3.Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. 4.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, a każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem, przy czym wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - TERMIN DOSTAWY - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki zmiany zawartej umowy (na pisemny wniosek Stron umowy): -błędy pisarskie w treści umowy; -zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę; -zmiana miejsca dostawy jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa; -zmiana terminu dostawy jeśli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub nie możliwa; 2.Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób i numerów telefonów kontaktowych Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 2. SPOSÓB PRZEKAZYWANIA INFORMACJI 2.1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy P.z.p.) 2.2.Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.). 2.3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy P.z.p.. 2.4.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą. 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA dostawa nie później niż 20.08.2010r. szkolenie - w terminie uzgodnionym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym z tym, że nie później niż 2 m-ce od zakończenia dostawy. 4.POROZUMIEWANIE SIĘ Z WYKONAWCAMI 1)Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 2)Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego - ul. kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds.Zamówień Publicznych e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub fax 095/721 14 35. W przypadku dostarczenia dokumentu po godzinach urzędowania - Zamawiający uzna, że zapoznał się z jego treścią w następnym dniu roboczym. 5.CENA - WAGA 90% TERMIN DOSTAWY- WAGA 10% Kryteria będą oceniane w skali od 1 - 100 pkt. Wykonawca proponujący najniższą cenę w kryterium CENA otrzyma 90 pkt., Wykonawca proponujący najkrótszy termin w kryterium TERMIN otrzyma 10 pkt. Maksymalna ilość punktów w obu kryteriach = 100 pkt. Pozostałe oferty będą przeliczane wg wzoru: C (cena) = cena najniższa / cena badanej oferty x 90 pkt T (termin) = najkrótszy termin dostawy/ termin z badanej oferty x 10 pkt W = C + T Gdzie W = suma punktów uzyskanych przez ofertę badaną. 6.Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 16.07.2010r., o godz. 11:15 w swojej siedzibie. 7.UMOWY RAMOWE -Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.