Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Poznań: Dostawa lasera do czyszczenia zabytków
Numer ogłoszenia: 183303 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu , ul. Wodna 24, 61-781 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8525306, faks 061 8525306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzarp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lasera do czyszczenia zabytków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. lasera do oczyszczania zabytków metalowych, kamiennych, ceramicznych, drewnianych i kościanych dla potrzeb pracowni konserwatorskiej Muzeum Archeologicznego w Poznaniu.
Wymagane parametry techniczne urządzenia:
Typ lasera: impulsowy
Długość fali promieniowania: wymagana: 1064 nm. Dodatkowo: 532 nm - Zamawiający wymaga zaoferowania urządzenia udostępniającego długość fali 532 nm lub posiadającego możliwość rozbudowy o długość fali 532 nm, uwzględnioną w konstrukcji urządzenia w dniu, w którym upływa termin składania ofert, np. poprzez dodatkowy moduł umożliwiający pracę z długością fali 532 nm. Zmiana trybu pracy (długości fali promieniowania) musi być możliwa do przeprowadzenia samodzielnie przez użytkownika, w toku normalnego użytkowania urządzenia, bez
utraty gwarancji jakości urządzenia (nie dopuszcza się rozwiązań wymagających ingerencji ze strony producenta bądź Wykonawcy).
Maksymalna moc impulsu lasera: 5W
Energia impulsu: 350 mJ, wybieralna w zakresie do wartości maksymalnej
Czas trwania impulsu: wartość w zakresie 5-20 ns
Częstotliwość repetycji: co najmniej 1-20 Hz
Wymiar poprzeczny pola oddziaływania wiązki: co najmniej od 1,5 mm do 8 mm
Zasilanie: 5A/10A, 200-264V-50Hz
Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, rozładunkiem, a także montaż, uruchomienie urządzenia oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty uruchomienia urządzenia.
Urządzenie winno być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny urządzenia.
Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia co najmniej 12-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone urządzenie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, w zakresie dodatkowych modułów/elementów zamawianego urządzenia, umożliwiających rozszerzenie zakresu jego zastosowań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.61.00 - Lasery .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę lasera do czyszczenia zabytków o wartości netto co najmniej 50.000,00 zł.
W przypadku wykazania przez Wykonawcę dostawy o wartości wyrażonej w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg kursu średniego opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia niniejszego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Co najmniej jedna dostawa lasera do czyszczenia zabytków o wartości netto co najmniej 50.000,00 zł.
Nie wymaga się podania informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ;
2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii), podpisane przez osobę figurującą we właściwym rejestrze (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik);
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii);
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga także złożenia przez Wykonawcę dokumentu wskazującego w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie:
1) terminu wykonania zamówienia (w tym terminu przeprowadzenia szkolenia) - w sytuacji, gdy z przyczyn nieleżących po stronie Dostawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w pierwotnie określonym terminie. W takim przypadku termin wykonania zamówienia zostanie wydłużony o czas niezbędny do należytego wykonania
zamówienia w pełnym zakresie, uzgodniony przez Strony umowy.
2) modelu oferowanego urządzenia lub elementu wyposażenia, jeżeli z przyczyn niezależnych od Dostawcy dostarczenie urządzenia lub elementu wyposażenia opisanego w ofercie Dostawcy stanie się niemożliwe (np. z powodu zaprzestania produkcji). W takiej sytuacji Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć inne urządzenie lub element wyposażenia, spełniające wymagania określone w SIWZ dla urządzenia lub elementu tego typu (o parametrach co najmniej takich jak opisane w SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznań, Sekretariat (p. nr 203).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznań, Sekretariat (p. nr 203).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
- Remont z przebudową ściany oporowej przy ul. Marcelińskiej 27 w Poznaniu
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa zbiornika retencyjnego na Łacinie""
- Dostawa leku Andeksanetu Alfa
- Serwis sterowników GTS
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.