To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-01-02
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Zakopane: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2006/2007. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, do kontaktów: Zając Jarosław, ul. Chramcówki, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, fax (018) 2017104, e-mail: starostwo_tatrz@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.powiat.tatry.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 250 poz. 49364 z 21.09.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 89474,21 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi zlokalizowane na terenie Powiatu Tatrzańskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na realizacji zadania pod nazwą: \Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2006/2007\ z podziałem na 3 (trzy) Zadania wg podziału określonego w punkcie 3.4. SIWZ. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na ośnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczaniu śliskości zimowej polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w prawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. W każdym Zadaniu obejmującym kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego Wykonawca musi zapewnić odśnieżenie zatok oraz przystanków autobusowych oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2006/2007, o którym mowa wyżej w szczególności obejmuje wykonanie następującego zakresu usług: - Zadanie Nr 1 - odcinek 25,160 km dróg (wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ), - Zadanie Nr 2 - odcinek 4,663 km dróg (wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ), - Zadanie Nr 3 - odcinek 30,517 km dróg (wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ). 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie - Nr 1. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 23.10.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., Ul. Kamieniec 25, 34-500 Zakopane, woj. Polska / Małopolskie, tel. (0-18) 20-152-15, fax (0-18) 20-171-20. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 181830.00 Oferta z najniższą ceną: 181830.00 / oferta z najwyższą ceną: 181830.00 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Zadanie - Nr 2. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 23.10.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. \ROL\ - Andrzej Rol, Sierockie 51, 34-425 Biały Dunajec, woj. Polska / Małopolskie, tel. 0-605-277-682, fax (0-18) 20-195-98. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 65233.65 Oferta z najniższą ceną: 65233.65 / oferta z najwyższą ceną: 65233.65 Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: Zadanie - Nr 3. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 23.10.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno Budowlana \CHOMAR\ Sp. J., Ul. Kościuszki 11 c, 34-520 Poronin, woj. Polska / Małopolskie, tel. (0-18) 20-11-336, fax (0-18) 20-11-336. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 136016.00 Oferta z najniższą ceną: 136016.00 / oferta z najwyższą ceną: 270000.00 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.10.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.