eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu - zamówienie uzupełniające.



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Wrocław: Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 183285 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 52 403, faks 71 36 52 781.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 2- Przedmiar robót; 2) Załącznik nr 3- Projekt umowy oraz nw. dokumentacja budowlana znajdująca się w posiadaniu Wykonawcy: 1) Projekt budowlany pn. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu; 2) Projekt wykonawczy pn. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL-partner Sp. z o.o., ul. Husarska 14, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280916,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309531,12

  • Oferta z najniższą ceną: 309531,12 / Oferta z najwyższą ceną: 309531,12

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 25 maja 2016 r. została podpisana umowa z EL-PARTNER Sp. z o.o., ul. Husarska 14, 58-100 Świdnica na remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu. Postępowanie to było realizowane w trybie przetargu nieograniczonego. W związku z koniecznością realizacji zamówienia uzupełniającego do zadania pn.: Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu, uruchomiono tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6. Istniejąca instalacja elektryczna, która nie została objęta zamówieniem podstawowym, nie odpowiada obowiązującym przepisom w zakresie ochrony przeciwporażeniowej (samoczynne wyłączenie napięcia). Istniejący osprzęt (wyłączniki, gniazdka i oprawy oświetleniowe) jest technicznie zużyty i wymaga bieżących napraw i wymiany. Zakres prac remontowych w podstawowym zamówieniu nie objął w całości remontu opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych budynku Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu. Ponadto na piętrach V-VII remont obejmie wymianę: oświetlenia awaryjnego na korytarzach (nakaz Powiatowej Komendy Straży Pożarnej w Wałbrzychu), włączników, opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych. Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót. Zamówienie uzupełniające jest zamówieniem przewidzianym w ogłoszeniu o zamówienie i zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegającym na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które zostały opisane w SIWZ jako składające się na zamówienie podstawowe. Uzupełniające roboty budowlane będą stanowić dopełnienie robót realizowanych na podstawie umowy podstawowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.