eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Przebudowa ulic Obrońców Pokoju i Św. Brata Alberta w obrębie skrzyżowania wraz z budową parkingu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Kolbuszowa: Przebudowa ulic Obrońców Pokoju i Św. Brata Alberta w obrębie skrzyżowania wraz z budową parkingu
Numer ogłoszenia: 183261 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, fax 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Obrońców Pokoju i Św. Brata Alberta w obrębie skrzyżowania wraz z budową parkingu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wykonanie odwodnienia parkingu to jest wykonanie studzienek ściekowych z osadnikiem bez syfonu wraz z przykanalikami 2 szt., ułożenie krawężników betonowych 15x30 na stojąco z wykonaniem ławy betonowej z oporem 90.0m, ułożenie krawężników betonowych 15x30 na leżąco z wykonaniem ławy betonowej 50.0m, wykonanie koryta pod podbudowę, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm gr.10.0cm, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr. 3.0cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Holland gr. 8cm szarej 1700.00m2 w tym kostka kolor 35m2 , ułożenie obrzeży chodnikowych 30x8 90.0m, ułożenie chodnika z kostki brukowej Holland gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5.0cm 180.0m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) uPzp; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; 3). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca minimum pięciu kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 90 000 PLN. 5)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: L.p. Stanowisko Całkowite doświadczenie ilosć lat 1. Kierownik Budowy 3 (1) UWAGA! (1) Kierownik Budowy musi być członkiem odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów. 6) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku: 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 8.1. SIWZ dotyczą odpowiednio Wykonawców; 3. jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy zobligowani będą do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w pkt. 9 SIWZ stosując zasadę spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3) uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych; 6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7. wykaz osób, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załączyć życiorysy zawodowe. Dodatkowo dla Kierownika Budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt. 8.1.4 SIWZ wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 9.oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców (Konsorcjum), dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 9.1 SIWZ, podpunkty 1, 2, (w odniesieniu do osób posiadających pełnomocnictwo), 3 ÷ 8 przedkładane są dla każdego Wykonawcy, a dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 9.1 SIWZ podpunkt 8 wspólnie dla Wykonawców. W tym przypadku Wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo ustalające podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy Wykonawców. UWAGA! 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 9.1.2; 9.1.3; 9.1.4 SIWZ; składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty wymienione w ppkt. 1), 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a dokument wymieniony w ppkt. 2) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36 - 100 Kolbuszowa - nieodpłatnie w wersji elektornicznej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21 36 - 100 Kolbuszowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.