eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy oporządzenia do broni oraz kajdanek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Łódź: Dostawy oporządzenia do broni oraz kajdanek
Numer ogłoszenia: 183245 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144205 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oporządzenia do broni oraz kajdanek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oporządzenia do broni w postaci futerałów,ładownic, pokrowców i stojaków do broni oraz kajdanek według ilości przedstawionych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe wymagania dotyczące jakości i minimalnych parametrów technicznych asortymentu zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. CPV 35.20.00.00-6 Sprzęt policyjny 18.92.52.00-1 Kabury Dostawa obejmuje także: transport, rozładunek oraz wniesienie do wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Rozliczenie za wykonaną usługę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości asortymentu wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji oferty cenowej w granicach łącznej wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wyżej wymienione zmiany nie będą powodowały zmiany warunków umowy oraz konieczności wprowadzenia aneksu do zawartej umowy. Faktyczna ilość i rodzaj dostaw będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczyć fabrycznie nowy asortyment. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do oferty (do wszystkich pozycji) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski opcjonalnie: karty katalogowe, zdjęcia katalogowe wraz ze szczegółowym opisem parametrów technicznych, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, iż zaoferowany przez Wykonawcę asortyment spełnia parametry wymagane przez Zamawiającego. WYMAGANA GWARANCJA: - na okres nie mniej niż 12 miesięcy lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta - na dostarczany asortyment Poszczególne zamówienia będą realizowane w terminie do 14 dni roboczych od daty przesłania zamówienia do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do magazynu Sekcji Uzbrojenia i Techniki Specjalnej Wydziału GMT KWP w Łodzi ul. Stokowska 21/25. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę oferty, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji zamówienia, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.20.00.00 - Sprzęt policyjny 18.92.52.00 - Kabury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOLSTERS HPE POLSKA GRZEGORZ SZYMAŃSKI, UL. DŁUGA 15, 25-650 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91389,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86161,50 / Oferta z najwyższą ceną: 100983,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.