eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych w pomieszczeniach Biblioteki Głównej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-17

Poznań: dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych w pomieszczeniach Biblioteki Głównej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 183181 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109103 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych w pomieszczeniach Biblioteki Głównej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych w pomieszczeniach Biblioteki Głównej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. 3.2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ - Specyfikacja techniczna. 3.3. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący zakres dostawy zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr A do SIWZ- Specyfikacja techniczna oraz rzut pomieszczenia . 3.4. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę elementu regału/regału na nowe po 3 naprawach gwarancyjnych danego elementu regału/regału. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru regałów. 3.5. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, lub o tych samych parametrach, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższających. 3.6. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w ostatniej kolumnie: wskaże nazwę producenta, pełną nazwę i symbol regału/ów jakie wycenia i jakie zostaną dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy oraz załączy do oferty: - opis techniczny regału (cechy funkcjonalne, ergonomiczne, zastosowane materiały, parametry techniczne tych materiałów, sposób wykończenia powierzchni). - rysunek, zdjęcie lub wizualizacja regału (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla. Sugeruje się, żeby opis techniczny regału to minimum jedna, osobna karta (formatu minimum A4), która musi zawierać w nagłówku nazwę producenta, pełną nazwę i symbol produktu, opis Techniczny i rysunek, zgodnie z opisem powyżej w niniejszym punkcie. Na podstawie dołączonego do oferty opisu technicznego i rysunku regału Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych mebli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. 3.7. Wykonawca załączy do oferty atesty, oświadczenie producenta zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej (Załącznik A do SIWZ). 3.8. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. 3.9. Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i istniejącego wyposażenia instalacyjnego pomieszczeń i ewentualnie dostosować gabaryty mebli. W razie występowania rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a stanem istniejącym należy powiadomić Zamawiającego. 3.10. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolorystykę stelaża- dostarczy próbniki. 3.11. Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację dostarczanych regałów i w przypadku stwierdzenia niezgodności ze złożoną ofertą, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 3.12. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do budynku Biblioteki Głównej UAM w Poznaniu, ul. Ratajczaka 38/40 w Poznaniu. 3.13. Wykonawca zobowiązany jest do: -zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone. -sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych regałów (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. 3.14. Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remora Wiesława Górska, Juszkowo, ul. Sasankowa 7/5, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172913,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.