eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Wałcz: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).
Numer ogłoszenia: 183178 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, faks 067 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów pędnych, smarów i płynów eksploatacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.10.00.0 - Preparaty smarowe 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 92.11.65.0 - Płyny hamulcowe 92.11.61.0 - Płyny do celów hydraulicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 7 257,00 złotych 2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: zadanie nr 1 - 949,00 zł. zadanie nr 2 - 1 885,00 zł. zadanie nr 3 - 1 578,00 zł. zadanie nr 4 - 1 642,00 zł. zadanie nr 5 - 1 203,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, 5.wniosą wadium zabezpieczając ofertę przez okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą - w sposób i w wysokości opisanej w Rozdziale XI SIWZ. II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli jest zarejestrowany we właściwym rejestrze lub wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. wadium zabezpieczające ofertę złożył przynajmniej jeden z członków konsorcjum, bądź lider, umocowany przez pozostałych Wykonawców składających wspólnie ofertę. W każdym przypadku z dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie wadialne musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę, którą wniosło konsorcjum. IV. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda aby Wykonawca: 1.. dołączył do oferty karty charakterystyki zaoferowanego równoważnego i mieszalnego przedmiotu zamówienia, z podaniem nazwy oferowanego produktu (innych niż zaproponowane przez Zamawiającego w kolumnie 2 i 3) - dotyczy pozycji 1, 2, 8, 13, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 i 28 ujętej w tabeli w Rozdziale III SIWZ, 5. w przypadku zaoferowania produktów równoważnych - innych niż zaproponowane przez Zamawiającego w kolumnie 2 i 3 (pozycja 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16 i 18) ujęta w tabeli w Rozdziale III SIWZ),- dołączył zaświadczenie o dopuszczeniu do eksploatacji, w transporterze ROSOMAK, wystawione przez Wojskowe Zakłady Mechaniczne S.A. w Siemianowicach Śląskich 6. dołączył orzeczenie laboratoryjne wykonane na koszt Wykonawcy potwierdzające mieszalność produktów równoważnych z przedmiotem zamówienia - dotyczy pozycji 2, 8, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 27 i 28 ujętej w tabeli w Rozdziale III SIWZ, V. Ponadto Wykonawca składa umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania. VI. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach I - IV, a także inne wymagania określone w tym rozdziale, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I Oświadczeń: 1)o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - załącznik nr 2, II Dokumentów: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika 2.Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) i oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa, a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę), ust. II pkt 2, oraz ust. III pkt 1, 2 i 3. 5. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawyi przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy. III W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda aby Wykonawca: 1. dołączył do oferty karty charakterystyki zaoferowanego równoważnego i mieszalnego przedmiotu zamówienia, z podaniem nazwy oferowanego produktu (innych niż zaproponowane przez Zamawiającego w kolumnie 2 i 3) - dotyczy pozycji 1, 2, 8, 13, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 i 28 ujętej w tabeli w Rozdziale III SIWZ, 2. w przypadku zaoferowania produktów równoważnych - innych niż zaproponowane przez Zamawiającego w kolumnie 2 i 3 (pozycja 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16 i 18) ujęta w tabeli w Rozdziale III SIWZ),- dołączył zaświadczenie o dopuszczeniu do eksploatacji, w transporterze ROSOMAK, wystawione przez Wojskowe Zakłady Mechaniczne S.A. w Siemianowicach Śląskich 3. dołączył orzeczenie laboratoryjne wykonane na koszt Wykonawcy potwierdzające mieszalność produktów równoważnych z przedmiotem zamówienia - dotyczy pozycji 2, 8, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 27 i 28 ujętej w tabeli w Rozdziale III SIWZ, IV Ponadto Wykonawca składa umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja odpłatnie: 20,00 PLN za zaliczeniem pocztowym, 10,00 PLN odebrana osobiście w JW 1906. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub na fax (067) 250 21 84 od pn-pt w godz. 7-15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, budynek nr 1, pokój nr 4. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego budynek nr 2 sala odpraw w dniu 17.06.2009r. o godzinie 09:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa płynu chłodzącego, koncentratu,, płynu do chłodnic samochodowych, płynu hamulcowego, smaru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4, 09.21.11.00-2, 09.21.16.50-2, 09.21.16.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa:olej hydrauliczny, smar, olej penetrujący, olej hydrauliczno-przekładniowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4, 09.21.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: smarów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: olej silnikowy, olej doi silników dwusuwowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów pędnych i smarów oraz płynów eksploatacyjnych (produktów MPS).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa olejów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.