eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Wieruszów: Przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000
Numer ogłoszenia: 18312 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7842299, 7831996, faks 062 7831963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 4510 E Dzietrzkowice - Łubnice - Bolesławiec - gr. woj. wlkp. (Opatów) w miejscowości Bolesławiec i Podbolesławiec w km od 0+000 do km 1+000. Przebudowa drogi w km 0+000 do km 1+000 obejmuje odcinki dróg o łącznej długości 1,500 km. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na przebudowie odcinka drogi powiatowej nr 4510 E w miejscowościach Bolesławiec i Podbolesławiec obejmuje: - przebudowę istniejących chodników, - budowę odcinka ścieżki rowerowej z możliwością ruchu pieszych o szerokości 2,5m od końca mostu do skrzyżowania z ul. 11-go listopada, - przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, - przebudowę skrzyżowania zwykłego z drogą powiatową nr 4714E na rondo w miejscowości Bolesławiec, - przebudowę zjazdów, - poszerzenie nawierzchni do szerokości 6,0 m (na szlaku), - wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu w terenie obszaru zabudowanego, - wykonanie odwodnienia do istniejącej i projektowanej kanalizacji deszczowej, - wykonanie wzmocnienia konstrukcji istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości i szerokości przebudowywanego odcinka drogi, - wykonanie i uzupełnienie oznakowania poziomego i pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane branży drogowej i sanitarnej w tym BIOZ, przedmiar robót, kosztorys ofertowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wg poniższego zestawienia: a) projekt branży drogowej część opisowa - zał. nr 8 do SIWZ b) projekt branży drogowej część rysunkowa - zał. nr 9 do SIWZ c) projekt branży sanitarnej część opisowa i rysunkowa - zał. nr 10 do SIWZ, d) projekt docelowej organizacji ruchu - zał. nr 11 do SIWZ, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 12 do SIWZ, f) przedmiar robót - zał. nr 13 do SIWZ, g) kosztorys ofertowy - zał. nr 14 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; B. posiadania wiedzy i doświadczenia; C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; D. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli: 1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie itp. drogi o wartości brutto min. 3.000.000,00 zł z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika budowy robót drogowych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót kanalizacyjnych posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 4) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia, poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń, które Wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Wykaz (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie itp. drogi o wartości brutto min. 3.000.000,00 zł z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (sporządzony przed upływem terminu składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), potwierdzający: 1) dysponowanie osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika budowy robót drogowych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) dysponowanie osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 2 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót kanalizacyjnych posiadają w/w uprawnienia budowlane. 4. Polisa (opłacona przed upływem terminu składania ofert), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie niniejszego zamówieni na podstawie art. 24 ust.1 wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wpływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-wieruszowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów,cena 200,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów (biuro podawcze), pok.18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.