eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Chojnów: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim.
Numer ogłoszenia: 183088 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu: Gminy Miejskiej Chojnów, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim oraz obsługa budżetu jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Chojnów tj: - Szkoła Podstawowa nr 3 w Chojnowie, - Szkoła Podstawowa nr 4 w Chojnowie, - Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, - Gimnazjum nr 2 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 1 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnowie, - Warsztat Terapii Zajęciowej w Chojnowie, - Miejska Bibiloteka Publiczna w Chojnowie, - Muzeum Regionalne w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Chojnowie, - Chojnowski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, - Urząd Miejski w Chojnowie - rachunek dochodów Urzędu - Urząd Miejski w Chojnowie - rachunek wydatków Urzędu - Organ Gminy - budżet w okresie od 1 października 2015 r. - 30 września 2019 r. obejmująca: - otwarcie i prowadzenie 15 rachunków bieżących i 30 rachunków pomocniczych (Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie ilości rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umowy), - otwarcie i prowadzenie rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych, - realizacja poleceń przelewu w tym, w systemie elektronicznym, - przyjmowanie wpłat gotówkowych w banku, oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, - dokonywanie wypłat gotówkowych w Banku ,oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, - potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy ( wyciągi) Ponadto obsługa bankowa obejmuje: 1) przyjmowanie wolnych środków na lokaty: wekendowe, tygodniowe i terminowe, 2) udostępnienie bezpłatnie systemu poprzez elektroniczne kanały dostępu co najmniej na dwóch stanowiskach komputerowych, umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bezpośrednio z komputerów mieszczących się w siedzibie Zmawiajacego, 3) uruchamianie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym bez procedury kredytowej na warunkach określonych odrębną umową, którego oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Banku, zgodnie z ofertą, oraz zgodnie z zapisem uchwały budżetowej rady miejskiej na dany rok, 4) telefoniczne udzielanie informacji o stanie środków na rachunku, 5) przyjmowanie na lokaty wolne środki od kwoty 00,00 zł, 6) przyjmowanie zleceń Zamawiającego, w tym poleceń przelewu w systemie elektronicznym codziennie (oprócz sobót i niedziel) do godz.15.00 7) w okresie obowiązywania umowy Wykonawca: - oprocentuje rachunek bieżący Zamawiającego, - oprocentuje lokaty typu: lokaty, wekendowe, tygodniowe, terminowe, - Bank zobowiązany jest realizować dyspozycje rozliczeniowe w dniu ich złożenia przez dysponenta rachunku, natomiast wyciągi bankowe wraz z wtórnikami będą do dyspozycji Zamawiającego w dniu następnym do godz. 11.00 za dzień poprzedni, 8) zapewnienie usunięcia awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie 24 godz. od zgłoszenia takiej awarii. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień poprzedzajacy święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzajacy dni wolne od pracy u Zamawiajacego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następnego po tych dniach wolnych. 9) zapewnienie Skarbnikowi dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek 10) w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca nie będzie pobierał: -innych, niż uwzględnione w cenie oferty opłat i prowizji z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, -prowizji bankowych od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, -opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od części niewykorzystanego kredytu, -opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych na rzecz Gminy i jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim, - opłat i prowizji bankowych z tytułu wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim , -opłat za rozpatrzenie wniosku kredytowego, -opłat za wydanie opinii i historii rachunków bankowych 11) w związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca: -dokona bezpłatnej instalacji oprogramowania systemu bankowości elektronicznej, -dokona bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej, -nie będzie pobierał opłaty za korzystanie z elektronicznego systemu do rachunku bankowego, -nie będzie pobierał opłat od przelewów dokonywanych miedzy rachunkami bieżącymi i rachunkami pomocnicznymi Zamawiającego -nie będzie pobierał opłat za przelew do innego banku w wersji elektronicznej, -nie będzie pobierał opłat za udostępnienie codziennych wyciągów bankowych. -nie będzie pobierał opłat za wydanie zaświadczeń i opinii bankowych 2. Zamawiający przewiduje następujące ilości i wartości operacji: Lp. Czynność Jednostka miary Szacunkowa ilość (wartość)w Szacunkowa ilość miesiącu(wartość) w okresie 4 lat 48 m-cy 1. 2. 3. 4. 5. 1 otwarcie rachunku Ilość - szt. 45(jednorazowo) 45 2 prowadzenie rachunku Ilość - szt. 45 45 3 przelew do innego banku - w formie elektronicznej Ilość - szt 1705 48 x 1705 = 81 840 4 wplata gotówkowa przez osoby trzecie wartość - zł 1 000 48 x 1000 = 48 000 5 wpłata gotówkowa wartość - zł 600 000 zł 48 x 600 000 = = 28 800 000 6 wypłata gotówkowa wartość - zł 70 000 48 x 80 000 = = 3 840 000 7 zakup czeków Ilość - szt 7 48 x 7 = 336 8 odbieranie codziennych wyciągów w banku Ilość - szt 300 48 x 300 = 14 400 9 uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym wartość do 4 000 000 zł / rok - 3. Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia kredytu w żadnej formie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umów bankowych stosowanych przez bank, ale z uwzględnieniem zapisów w SIWZ oraz w złożonej ofercie. UWAGA ! Zamawiający udostępnia następujące dokumenty finansowe: 1. Wykonanie budżetu za 2014 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 2. Budżet na 2015 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej; 3. Wieloletnia prognoza finansowa wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowj; 4. Sprawozdanie z wykonania budżetu za pierwszy kwartał 2015..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży zezwolenie na prowadzenie działalności wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego na podstawie przepisów ustawy Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na bankowej obsłudze budżetu w sposób ciągły przez okres minimum 12 m-cy Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług głównych tj. usług polegających na bankowej obsłudze budżetu w sposób ciągły przez okres minimum 12 m-cy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający będzie mógł zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Efektywne oprocentowanie rachunku bieżącego oraz pomocniczych - 20
  • 3 - Oprocentowanie lokat weekendowych - 6
  • 4 - Oprocentowanie lokat tygodniowych - 4
  • 5 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dokona zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zaakceptowaniu przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, w których Wykonawca wykaże wpływ zmiany stawek na koszt wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1 59-225 Chojnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1 59-225 Chojnów, I piętro pok. nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.