eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kiszewa › Przebudowa klatki schodowej - wymiana stolarki drzwiowej oraz wbudowanie klap oddymiających w budynku pawilonu mieszkalnego w DWD w Wygoninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Stara Kiszewa: Przebudowa klatki schodowej - wymiana stolarki drzwiowej oraz wbudowanie klap oddymiających w budynku pawilonu mieszkalnego w DWD w Wygoninie
Numer ogłoszenia: 183075 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Wczasów Dziecięcych w Wygoninie , Stara Kiszewa 18, 83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie, tel. 0-58 687 63 67, faks 0-58 687 63 67.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/koscierski/dwd_wigonin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa klatki schodowej - wymiana stolarki drzwiowej oraz wbudowanie klap oddymiających w budynku pawilonu mieszkalnego w DWD w Wygoninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatki schodowej w budynku pawilonu mieszklanego dla dzieci polegajaca na wymianie stolarki drzwiowej oraz wbudowaniu klap oddymiajacych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do 10.11.2009 r. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać lub wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego - BS Kościerzyna 38 1610 1188 0026 6725 2000 0001. 4. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku uchylania się przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana od zawarcia umowy, w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami oraz może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymogom ustawy, SIWZ oraz która w oparciu o podane kryteria wyboru zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: 2.1. cena oferty (X) - 100%, X = cena oferty najniższej/cena oferty badanej x 100 pkt x 100% 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie oceniona na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 11 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia 4. Zamawiający zawiadomi na piśmie, w trybie przewidzianym w art. 92 ustawy, wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia o wynikach postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz specyfikacji, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 4. W przypadku oświadczenia Wykonawcy o przedstawieniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedstawić stosowny odrębny dokument przedstawiający przedmiotowe zobowiązanie innego podmiotu. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca dołączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 5.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, który będzie oceniony jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca wykona co najmniej dwie takie roboty, 5.7. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w roku 2008 na podstawie druku ZUS IWA, która będzie oceniona jako potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca zatrudniał co najmniej 30 osób, 5.8. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres 2008 roku, które będzie ocenione jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca osiągnął obrót ogółem w wysokości 4.000.000 złotych. 5.9. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, która będzie oceniona, jako potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej od ceny złożonej oferty, 5.10. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000 złotych. 6. Wykonawca udzieli na piśmie 3-letniej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. 7. Wykonawca określi, w formie pisemnego oświadczenia, termin płatności za wykonane zamówienie na 30 dni od dnia wystawienia faktury. 8. Wykonawca po otwarciu ofert złoży oświadczenie, że nie pozostaje z osobami występującymi po stronie Zamawiającego i innymi uczestnikami postępowania w stosunku zależności i dominacji w rozumieniu ustawy z 21 sierpnia 1997r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49 poz. 447 z późn. zm.) w terminie do 7 dni od otwarcia ofert. 9. Wykonawca złoży wraz z ofertą parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. 10. Wykonawca złoży wraz z ofertą kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o kosztorys nakładczy (przedmiar robót) stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. 11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 13. W przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną, upoważnienie, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/koscierski/dwd_wigonin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Wczasów Dziecięcych w Wygoninie Stara Kiszewa 18 83-430 Stara Kiszewa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Wczasów Dziecięcych w Wygoninie Stara Kiszewa 18 83-430 Stara Kiszewa, administracja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.