eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa i rozbudowa pompowni odwadniającej na Cieku Bystrzyckim km 6 +480 we wsi Błota gm. Lubsza I etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Opole: Przebudowa i rozbudowa pompowni odwadniającej na Cieku Bystrzyckim km 6 +480 we wsi Błota gm. Lubsza I etap.
Numer ogłoszenia: 183063 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, fax (077) 442-57-42, 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa pompowni odwadniającej na Cieku Bystrzyckim km 6 +480 we wsi Błota gm. Lubsza I etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa kanału pompowni na dł 187.0 m: CPV: 45244000-9 - rozbiórka istniejących płyt betonowych /trylinki/ ze złożeniem w stosy, - wykop kanału w gr. kat. III, - ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową Ø 30 cm, - ubezpieczenie skarpy narzutem kamiennym gr.25 cm na geowółkninie 500, - zahumusowanie narzutu kamiennego warstwą humusu gr.15 cm z obsianiem mieszankami traw, - wykonanie bruku z trylinki na podsypce piaskowej gr.10 cm. 2. Budowa zbiornika wyrównawczego: CPV: 45112000-5, 45111000-8, 45244000-9 - zdjęcie humusu warstwą 30 cm na pow. 5777,2 m2 z wywiezieniem, - wykop gruntu kat.III z wywiezieniem , - ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową Ø30 cm - ubezpieczenie skarp narzutem kamiennym gr.25 cm na geowłókninie 500, - zahumusowanie narzutu kamiennego i obsiew mieszankami traw, - wykonanie zjazdów i drogi w dnie zbiornika z materacy siatkowo-kamiennych gabiony gr.25 cm, - uporządkowanie terenu wokół zbiornika z plantowaniem . 3. Budowla kalibrująca przepływ wody: CPV: 45240000-1 - wykonanie kinety opływowej i gródz ziemnych na wlocie i wylocie, - wykop pod budowlę , - zbrojenie, deskowanie i betonowanie budowli kalibrującej, - wykonanie palisady z pali, - plantowanie skarp przed i za wlotem do bud. kalibrującej, - narzut z kamieia łamanego gr. 25 cm na geowłókninie 500, - bruk z kamienia łamanego gr.15 cm na geowłokninie 500, 4. Przepust 2 Ø 1600 L = 7.0 m na Kanale pompowni w km 0+031,5: CPV: 45240000-1 - wykonanie kinety opływowej i gródz ziemnych przed i za budowlą, - wykop pod budowlę, - płyta wyrównawcza z betonu B10, - płyta fundamentowa z betonu B25 - ułożenie przewodów przepustu - zbrojenie, deskowanie i betonowanie przyczółków przepustu, - zasypanie wnęk za ścianami budowli, - roboty nawierzchniowe na przepuście. 4a. Rozbiórka przejazdu gospodarczego: CPV:45111000-8 - rozebranie przejazdu gospodarczego przy użyciu młota pneumatycznego z wywiezieniem gruzu betonowego na odległość do 5 km, - plantowanie skarp po rozebraniu przejazdu gospodarczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.64.00-7, 45.23.21.52-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Pzp, - posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie bud. wodno-melioracyjnego lub konstrukcyjno-budowlane , - realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Dowód wniesienia wadium 1.2 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dostarczonego przedmiaru. Do kosztorysu należy załączyć : - zestawienie cen podstawowych materiałów budowlanych przyjętych w opracowanym kosztorysie ofertowym - zestawienie cen podstawowego sprzętu budowlanego /m-g / przyjęte w kosztorysie ofertowym - przyjętą stawkę roboczogodziny - przyjęty % narzutu kosztów pośrednich - przyjęty % zysku 1.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika nr 2 SIWZ) 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197 poz.1661) 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 3 SIWZ) 1.10Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat /licząc 5 lat wstecz od dnia otwarcia ofert/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.:referencje) wg. załącznika nr 4 do SIWZ. 1.11Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu z ograniczeniem do bilansu i rachunku zysków i strat za okres 3 pełnych lat wstecz, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.12 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości min.150 000 złotych wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert / dopuszcza się sumowanie wielkości stanu konta bankowego i wartości wynikającej z zaświadczenia banku określającego zdolność kredytową/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający prześle SIWZ za zaliczeniem pocztowym (koszty przesyłki +30zł), bądź też można zakupić za kwotę 30,00 zł w siedzibie Zamawiającego.WZMiUW ul. Katowicka 55; 45-061 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, ul. Katowicka 55 , 45-061 OPOLE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez: Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004 - 2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.