Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Raciąż: BUDYNEK OŚRODKA ZDROWIA WRAZ Z PUNKTEM APTECZNYM WE WSI GRALEWO
Numer ogłoszenia: 183026 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciąż reprezentowana przez Wójta Gminy Raciąż, Plac Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 023 6791165, fax 023 6791275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.raciaz.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDYNEK OŚRODKA ZDROWIA WRAZ Z PUNKTEM APTECZNYM WE WSI GRALEWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ośrodka zdrowia wraz punktem aptecznym we wsi Gralewo. Budynek w technologii tradycyjnej, fundamenty bezpośrednie, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych oraz wylewane z betonu na miejscu budowy, ściany naziemia murowane z pustaków POROTHERM gr.30 i 25 cm. Z ociepleniem w technologii lekkiej mokrej. Stropodach o konstrukcji drewnianej ocieplonej wełna mineralną. Pokrycie dachowe z blachy stalowej powlekanej trapezowej. Instalacje sanitarne i przyłącza, w tym: - instalacja wodociągowa i ciepłej wody użytkowej - instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - instalacja centralnego ogrzewania z technologią kotłowni - przyłącze wodociągowe i kanalizacji Instalacja elektryczna wewnętrzna Parametry techniczne budynku: Powierzchnia użytkowa - 308,01 m2 Powierzchnia zabudowy - 364,20 m2 Kubatura budynku - 1.692,00m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych (w branży budowlano - konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej) i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykaże posiadanie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, a w szczególności potwierdzi fakt wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych, polegających na wykonaniu co najmniej 2 obiektów kubaturowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - minimalna wartość każdego ze zrealizowanych obiektów musi wynosić nie mniej niż 50 % ceny ofertowej z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - koncesje, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia; - uprawnienia pracowników, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia; - zaświadczenia pracowników, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia, potwierdzające ich aktualną przynależność do izb samorządowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów, - wykaz wykonanych zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres; - dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień; - dokument wniesienia wadium; - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.raciaz.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raciąż, Pl. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż (SIWZ w wersji papierowej - 500 zł).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raciąż, Pl. Mickiewicza 17, pokój nr 14, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 39 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI RACIĄŻ
więcej: przetargi RACIĄŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.