eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Przeprowadzenie modernizacji zbiorników podziemnych do przechowywania paliw płynnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Morąg: Przeprowadzenie modernizacji zbiorników podziemnych do przechowywania paliw płynnych.
Numer ogłoszenia: 182986 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1475, al. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7579589, fax 089 7579589.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie modernizacji zbiorników podziemnych do przechowywania paliw płynnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji zbiorników podziemnych do przechowywania paliw płynnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.00.00 - Zbiorniki, cysterny, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe z metalu Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe Oryginalny kod CPV: 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników Oryginalny kod CPV: 74.73.20.00 - Usługi czyszczenia zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Przystępując do postępowania Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia w zakresie wytwarzania, naprawiania lub modernizacji urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów stosowanych do ich wytwarzania, naprawiania lub modernizowania, wydane przez właściwą jednostkę dozoru technicznego, zgodnie z Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 r., Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.). 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych lub podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, które zostaną złożone w ofertach - zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę jedynie dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełniania postawionych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentu, zawierającego informację, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu lub nie złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna, że Wykonawca warunku nie spełnia i wykluczy go z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia i dokumenty, których dostarczenie jest wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2: 1) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do realizacji usług w zakresie wytwarzania, naprawiania lub modernizacji urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów stosowanych do ich wytwarzania, naprawiania lub modernizowania, nadane przez właściwą jednostkę dozoru technicznego, zgodnie z Ustawą z dnia 21.12.2000 .r o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 r., Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) 2) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 2. Dokumenty wymagane od Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez niego warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców). 2) Decyzja, wydana przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, uprawniająca Wykonawcę do realizacji usług w zakresie wytwarzania, naprawiania lub modernizacji urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów stosowanych do ich wytwarzania, naprawiania lub modernizowania, wydane przez właściwą jednostkę dozoru technicznego, zgodnie z Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 r., Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. I pkt 2 ppkt 1), składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.PRZETARGI.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1475 al. Wojska Polskiego, 14-300 Morąg pion głównego księgowego pok. 14.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1475 al. Wojska Polskiego, 14-300 Morąg budynek nr 1, I piętro, kancelaria jawna.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.