eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Ciechanowcu.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Ciechanowiec: Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Ciechanowcu.
Numer ogłoszenia: 182970 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II , ul. Sosnowa 2, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 0-86 2771-926, faks 0-86 2771-926 wew. 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.webd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Ciechanowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Ciechanowcu, przy ul. Sosnowej 2. Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujacy z praca szkoły i zapewniajacy całkowite bezpieczeństwo uczniom. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmie do wykonania: 1. Wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej, 2. Przygotowanie szybu windowego poprzez: - wybicie zamurowanych otworów drzwiowych, - przesuniecie instalacji wodno-hydrantowej - uzupełnienie brakujących tynków 3. Dostawę windy wraz z oprzyrzadowaniem na miejsce montażu, 4. Montaż 5. Sporzadzenie dokumentacji do rejestracji w Urzedzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie. 6. Dopuszczenie do eksploatacji 7. Wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzedu Dozoru Technicznego i Zamawiajacego. 8. rejestracje windy w Urzedzie Dozoru Technicznego. 9. Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 10. Przeszkolenie pracowików Zamawiajacego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. Dane dotyczace windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych: Winda musi posiadać wymiary pozwalajace na zamontowanie jej w szybie o wymiarach 1800mmx1850mm. Nadszybie -600mm. Ilość przystanków 3. Winda musi spełniać nastepujace parametry techniczne: typ dżwigu- osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich napęd hydrauliczny, kabina- nieprzelotowa, wykonana ze stali nierdzewnej, adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne podłoga- wykładzina antypoślizgowa, panel dyspozycyjny z przyciskami w wykonaniu antywandalowym drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewenj,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą że zostały one wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5) oferują dostawę i montaż objęte zamówieniem spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Prawo Zamówień publicznych, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- (spełnia -nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 mają dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wg. Załącznika nr 4 do SIWZ). 6) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie (wg. Załącznik nr 5 do SIWZ). 7) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Karty katalogowe z parametrami techniczno-użytkowymi- producenta oferowanej windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w punkcie 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 1. 3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż jednej strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust. 1 pkt.1, 3-5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6. Na ofertę składają się: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wg. Załącznika nr 2 .do SIWZ). 2) Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom (wg. załącznika nr 6 do SIWZ). 3) Wzór umowy - zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę ( wg. załącznika nr 1 do SIWZ) 4) Oświadczenie o wizytacji miejsca realizacji zamówienia (wg. załącznika nr 3 do SIWZ). 5) Oświadczenie, że Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzenia dźwigowego w maksymalnym czasie 24 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego awarii przez Zamawiającego. 6) Karty katalogowe z parametrami techniczno-użytkowymi - producenta oferowanej windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca wraz z ofertą składa wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w treści specyfikacji, potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszej specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.webd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. papieża Jana pawła II ul. Sosnowa 2 18-230 Ciechanowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Gimnazjum im. paieża Jana Pawła II ul. Sosnowa 2 18-230 Ciechanowiec pokój nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.