eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Wałbrzych: GADŻETY
Numer ogłoszenia: 182966 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GADŻETY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: Część A Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu materiałów marketingowych promujących usługi DWUP - Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej, zgodnie z załącznikiem nr 4 A zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Części A niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie następujących materiałów marketingowych: 1. Blok A4 - 4 kolory/blok notatnik wg indywidualnego projektu 2. Notes telefoniczny mały z nadrukiem 3. Długopisy w zestawie Millenium Standard 4 elementowy 4.Długopis w welurowym etui- zestaw piśmienniczy/kolor bordo lub zielony/ 5.Pamięć USB 4 GB 6.Etui na płyty CD 7.Torby papierowe 8. MP4 model 2017 Część B Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu materiałów marketingowych promujących usługi DWUP - Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w formie teczki firmowej, foldera i ulotki, zgodnie z załącznikiem nr 4 B zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część C Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji graficznej, wydrukowanie i dostawa kalendarzy ściennych trójdzielnych z planerem na rok 2010 oraz kalendarzy kieszonkowych listkowych składanych, zgodnie z załącznikiem nr 4 C zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie w całości finansowane jest ze środków Funduszu Pracy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. IV. Termin wykonania zamówienia Część A i B 1. Termin realizacji zamówienia określa się do dnia 14 sierpnia 2009 roku. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy tj. na adres: ul. Ogrodowa 5b w Wałbrzychu. Część C 1. Termin realizacji zamówienia określa się do dnia 10 września 2009 roku. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy tj. na adres: ul. Ogrodowa 5b w Wałbrzychu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ne dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodne z art. 22 ustawy pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z pkt VI SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5b, pokój nr 206 na II piętrze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5b, sekretariat na II piętrze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.07.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu materiałów marketingowych promujących usługi DWUP - Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej, zgodnie z załącznikiem nr 4 A zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Części A niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie następujących materiałów marketingowych: 1. Blok A4 - 4 kolory/blok notatnik wg indywidualnego projektu 2. Notes telefoniczny mały z nadrukiem 3. Długopisy w zestawie Millenium Standard 4 elementowy 4.Długopis w welurowym etui- zestaw piśmienniczy/kolor bordo lub zielony/ 5.Pamięć USB 4 GB 6.Etui na płyty CD 7.Torby papierowe 8. MP4 model 2017.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu materiałów marketingowych promujących usługi DWUP - Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w formie teczki firmowej, foldera i ulotki, zgodnie z załącznikiem nr 4 B zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji graficznej, wydrukowanie i dostawa kalendarzy ściennych trójdzielnych z planerem na rok 2010 oraz kalendarzy kieszonkowych listkowych składanych, zgodnie z załącznikiem nr 4 C zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.