eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Konserwacja pomieszczeń z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w budynku nr 13 w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w budynku nr 13 w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80
Numer ogłoszenia: 182958 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137846 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w budynku nr 13 w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty budowlanej w zakresie konserwacji pomieszczeń z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w budynku nr 13 w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80. 2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty rozbiórkowe oraz przebudowę i modernizację zw. z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów p.poż. które obejmują w szczególności: a) wykucie okien wg oznaczenia w projekcie; b) wykucie nowych otworów okiennych z wykonaniem nadproży z kształtowników stalowych; c) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian w niezbędnym zakresie; d) usunięcie i wywóz z budynku materiałów rozbiórkowych; e) wykonanie konstrukcji wsporczej do osadzenia okna oddymiającego z rury RK 100x5 i płaskownika 80x8, profil stalowy zakończony blachą montażową 220x180x8, mocowanie do ściany za pomocą kotew stalowych - wklejanych; f) osadzenie nowej stolarki okiennej z siłownikami zintegrowanymi z instalacją ppoż. (wg zestawienia stolarki); g) drzwi wejściowe na parterze wyposażyć mechaniczne blokady pozwalające na ich zablokowanie w pozycji stale otwarte - oraz drzwi oznakować; h) uzupełnienie tynków; i) przygotowanie i wykonanie malowania tynków ścian w zakresie koniecznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dl wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załącznik nr 9A, Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10A oraz Dokumentacji Projektowej - Załącznik nr 11A 2) Roboty instalacyjne oddymiania klatki schodowej, które obejmują: a) montaż zasilania central oddymiających; b) montaż central oddymiających; c) montaż linii czujek dymu; d) montaż linii przycisków i sygnalizatorów; e) montaż linii zasilających okna oddymiające; f) dokumentacja powykonawcza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dl wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załącznik nr 9B, Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10B oraz Dokumentacji Projektowej - Załącznik nr 11B 3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 4. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy (Załącznik nr 8) 5. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 6. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 7. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 8. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja pomieszczeń z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w budynku nr 13 w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Finansowa Grzegorz Powroźnik, Ul. Konery 3/3, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30245,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34558,74

  • Oferta z najniższą ceną: 34558,74 / Oferta z najwyższą ceną: 36404,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.