Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Kalisz: Sukcesywne dostawy artykułów technicznych
Numer ogłoszenia: 18292 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dziewięciu niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1 - Sukcesywne dostawy wykładzin, listew przypodłogowych i elementów wykończeniowych olistwowania. Zadanie nr 2 - Sukcesywne dostawy armatury i osprzętu hydraulicznego oraz grzejników c.o. Zadanie nr 3 - Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych. Zadanie nr 4 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych: sklejki oraz płyt wiórowych. Zadanie nr 5 - Sukcesywne dostawy drzwi, zamków, samozamykaczy, itp. Zadanie nr 6 - Sukcesywne dostawy filtrów. Zadanie nr 7 - Sukcesywne dostawy soli. Zadanie nr 8 - Sukcesywne dostawy materiałów elektrotechnicznych. Zadanie nr 9 - Sukcesywne dostawy artykułów malarskich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1, 44.81.24.00-9, 44.41.10.00-4, 44.41.17.00-1, 44.16.31.00-1, 44.33.00.00-2, 14.62.20.00-7, 44.19.13.00-8, 44.19.11.00-6, 44.52.00.00-1, 44.11.22.00-0, 42.51.43.10-8, 14.40.00.00-5, 31.22.41.00-3, 31.50.00.00-0, 44.80.00.00-8, 44.83.00.00-7, 24.91.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z opisem zawartym w Formularzach Cenowych ( np.: katalogi, karty katalogowe, opisy techniczne ), 2) dokumenty wskazujące źródło pochodzenia soli ( dotyczy Zadania Nr 7 )
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełnione i podpisane Formularze Ofertowe - druki w załączeniu, 2. wypełnione i podpisane Formularze Cenowe - druki w załączeniu, 3. oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji oraz załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki, a ponadto iż oferowane przez niego wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami - druk w załączeniu, 4. pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 5. dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy), 6. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy wykładzin, listew przypodłogowych i elementów wykończeniowych olistwowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina podłogowa przemysłowa o szerokości 3m i 4m, listwy przypodłogowe PCV dł. 250 cm i szer. 3 cm, łączniki do listew przypodłogowych PCV, narożniki zewnętrzne i wenętrzne do listew przypodłogowych PCV, końcówki prawe i lewe do listew przypodłogowych PCV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 44.81.24.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy armatury i osprzętu hydraulicznego oraz grzejników c.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie natryskowe z mieszaczem, baterie umywalkowe z mieszaczem, baterie ścienne z mieszaczem, baterie wannowe z mieszaczem, baterie zlewozmywakowe stojące zmieszaczem, baterie zlewozmywakowe ściennee zmieszaczem, brodziki emaliowane kwadratowe i okrągłe, deski sedesowe, głowice do baterii, kabiny prysznicowe, kolana PCV O 50, kąt 30, 45, 67 i 90 stopni, kolana PCV O 75, kąt 30, 45, 67 i 90 stopni, kolana PCV O 100, kąt 30, 45, 67 i 90 stopni, kolana ocynkowane, mufki ocynkowane, śrubunki, WC kompakt, pokrętła batrii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 44.41.17.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blacha czarna, blacha ocynkowana, kątowniki zinogięte, rura czarna O 32, 40, 50 i 75, rura ocynkowana 1/2, 3/4 i 1 cala..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.00-1, 44.33.00.00-2, 14.62.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych: sklejki oraz płyt wiórowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty wiórowe, sklejka gr. 8, 10 i 12 mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.13.00-8, 44.19.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy drzwi, zamków, samozamykaczy, itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzydła drzwiowe 80, zamki meblowe, zamki do drzwi, zawiasy puszkowe, samozamykacze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1, 44.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy filtrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry absolutne, filtry kompaktowe, filtry kieszeniowefiltry kasetowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy soli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól techniczna 7 ton oraz sól w tabletkach - 11 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów elektrotechnicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie alkaliczne LR3, LR6, LR20, LR 9 i LR14, baterie CR2032, przewody i kable YDY, przewody i kable YTKSY, przewody i kable OMY, przewody i kable UTP, gniazda elektryczne pojedyncze i podwójne, gniazda telefoniczne, świetlówki 1i i 36 W, świetlówki kompakt, żarówki 25, 40,60 i 15 W, oprawy oświetleniowe typ: OKN, OPK, plafoniera, raster, OCP, metalohalogen oraz uliczna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2, 31.22.00.00-4, 31.53.29.20-9, 31.22.41.00-3, 31.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów malarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farba emulsyjna biała oraz w różnych kolorach, farba emulsyjna lateksowa w różnych kolorach, farba olejna w różnych kolorach, pigmenty do emulsji w różnych kolorach, lakier bebarwny nitro i wodno-akrylowy, lakier podkładowy, lakierobejca, rozpuszczalnik.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 44.83.00.00-7, 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego części zachodniej (oś 10, 27) Tarczyński Arena Wrocław
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach oświatowych Gminy Jejkowice
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu"
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.