eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Bytów: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008
Numer ogłoszenia: 182916 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie, Ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 32 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.hnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem środków transportu - nośnik i sprzętu do zud: - samochód ciężarowy z pługiem lekkim i piaskarką - 5 szt.- samochód ciężarowy z piaskarką - 2 szt.- samochód ciężarowy -nośnik posypywarko-solarki i pługa lekkiego - 1 szt.- ładowarka kołowa o poj. łyżki min. 0,8 m³ - 4 szt.- ciągnik rolniczy z dwoma napędami z pługiem średnim - 8 szt.- równiarka - 2 szt.- samochód ciężarowy samowyładowczy - 2 szt. - dzierżawa placu składowego na terenie gmin: Miastko oraz Czarna Dąbrówka min. 400 m²- odśnieżanie i likwidacja śliskości chodników na terenie miasta Bytów - 6.8 km- odśnieżanie i likwidacja śliskości chodników na terenie miasta Miastko - 2.5 km Termin realizacji zamówienia.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: - 0D 01 LISTOPADA 2007R DO 15 KWIETNIA 2008R.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w zdaniu poprzednim musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.1. Potencjał kadrowy:Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby odpowiednio wykwalifikowane do realizacji zamówienia, legitymujące się odpowiednim doświadczeniem określonym szczegółowo w SIWZ.2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać sprzęt i środki transportu określony w SIWZ3. Doświadczenie zawodowe:WYKONAWCA musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i zakresem. Winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentówprzedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.AKTUALNE INFORMACJE Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. AKTUALNE INFORMACJE Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO oraz właściwego oddziału ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty1. Informację o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień. 2. Informację o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE, UL. LEŚNA 1, 77 - 100 BYTÓW.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:00, miejsce: REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE, UL. LEŚNA 1, 77 - 100 BYTÓW, POKÓJ NR 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.