Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Gdańsk: Usługa konserwacji zieleni i drzewostanu nie urządzonych terenów zieleni gminnej w Gdańsku, nie posiadających wyznaczonego administratora
Zakres I - Dzielnice Oliwa i Osowa
Zakres II - Dzielnice Wrzeszcz i Portowa
Zakres III - Dzielnica Śródmieście
Zakres IV - konserwacja drzewostanu - teren całego Gdańska.
Numer ogłoszenia: 182892 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji zieleni i drzewostanu nie urządzonych terenów zieleni gminnej w Gdańsku, nie posiadających wyznaczonego administratora Zakres I - Dzielnice Oliwa i Osowa Zakres II - Dzielnice Wrzeszcz i Portowa Zakres III - Dzielnica Śródmieście Zakres IV - konserwacja drzewostanu - teren całego Gdańska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji zieleni i drzewostanu nie urządzonych terenów zieleni gminnej w Gdańsku, nie posiadających wyznaczonego administratora. Zakres I do III prace ogrodnicze i porządkowe związane z konserwacją zieleni: Zakres I - Dzielnice Oliwa i Osowa Zakres II - Dzielnice Wrzeszcz i Portowa Zakres III - Dzielnica Śródmieście Zakres IV - konserwacja drzewostanu - teren całego Gdańska Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: - Warunkach realizacji zamówienia - zał. nr 3 SIWZ - Wykazie gminnych terenów zieleni nie posiadających wyznaczonego administratora, uwzględnionych w przetargu w zakresach I - IV - zał. nr 4 SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: zakres I - 1.400,00 zł, zakres II - 4.300,00 zł, zakres III - 450 zł, zakres IV - 4.400,00 zł w terminie do 14.08.2008r. do godz. 800 na konto ZDiZ w Gdańsku.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: dla zakresu I - III: 1. oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wymagania określone w pkt. III.1 SIWZ mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. 2.posiada niezbędne doświadczenie w realizacji prac o charakterze przedmiotu zamówienia - wykaże się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zadań w zakresie pielęgnacji zieleni, potwierdzonych dokumentami (np. referencjami) na dowód, że zostały wykonane należycie. 3. dysponuje wykwalifikowanym personelem spełniającym wymagania Zamawiającego - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę - brygadzistę, z wykształceniem co najmniej zawodowym, ogrodniczym, rolniczym lub z zakresu urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, z minimum pięcioletnim stażem pracy. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jeden zakres wymagane jest wykazanie wymaganych pracowników dla każdego zakresu z osobna. dla zakresu IV: 1.oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wymagania określone w pkt. III.1 SIWZ mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. 2. posiada niezbędne doświadczenie w realizacji prac o charakterze przedmiotu zamówienia - wykaże się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zadań w zakresie pielęgnacji i konserwacji drzewostanu, potwierdzonych dokumentami (np. referencjami) na dowód, że zostały wykonane należycie. 3. dysponuje wykwalifikowanym personelem spełniającym wymagania Zamawiającego - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę - brygadzistę z wykształceniem minimum zasadniczym leśnym z minimum pięcioletnim stażem pracy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Oferta powinna być sporządzona zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym (zał. nr 2 SIWZ) stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Udokumentowanie, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do wykonania robót objętych przetargiem. 2.1. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zadań, o których mowa w pkt. III.2. SIWZ (dot. zakresu od I do III): - zał. nr 1b SIWZ - zakres I, - zał. nr 1b/1 SIWZ - zakres II, - zał. nr 1b/2 SIWZ - zakres III w pkt. III.2. SIWZ (dot. zakresu IV): - zał. nr 1b/3 SIWZ. - zakres IV 2.1.a Dokumenty potwierdzające, że wykazane (dot. pkt. 2.1) zadania zostały wykonane z należytą starannością np. referencje w zakresie wykonanych zadań wyszczególnionych w zał. nr 1b - 1b/3 SIWZ (dot. zakresu od I do IV), (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt. III.2. SIWZ) 3. Oświadczenie (zał. nr 1a - 1a/3 SIWZ - dotyczy zakresu od I do IV), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymogi art. 22 ustawy PZP - zał. nr 1a-1a/3 SIWZ (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt.III.1. SIWZ) 4. Oświadczenie zał. nr 1c - 1c/3 SIWZ (dotyczy zakresu od I do IV) - wykaz osób, którymi dysponować będzie Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia. (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt.III.3. SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w cenie: 10,00 zł na pisemny wniosek można odebrać w siedzibie Zamawiającego - kancelaria bud. A pok.2, w godz. 7-9 i 12-14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, pok. 25, bud. B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - Dzielnice Oliwa i Osowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: - Warunkach realizacji zamówienia - zał. nr 3 SIWZ - Wykazie gminnych terenów zieleni nie posiadających wyznaczonego administratora, uwzględnionych w przetargu w zakresach I - IV - zał. nr 4 SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Dzielnice Wrzeszcz i Portowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: - Warunkach realizacji zamówienia - zał. nr 3 SIWZ - Wykazie gminnych terenów zieleni nie posiadających wyznaczonego administratora, uwzględnionych w przetargu w zakresach I - IV - zał. nr 4 SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - Dzielnica Śródmieście.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: - Warunkach realizacji zamówienia - zał. nr 3 SIWZ - Wykazie gminnych terenów zieleni nie posiadających wyznaczonego administratora, uwzględnionych w przetargu w zakresach I - IV - zał. nr 4 SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - konserwacja drzewostanu - teren całego Gdańska..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: - Warunkach realizacji zamówienia - zał. nr 3 SIWZ - Wykazie gminnych terenów zieleni nie posiadających wyznaczonego administratora, uwzględnionych w przetargu w zakresach I - IV - zał. nr 4 SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Budowa pumptracku i zagospodarowanie terenu w Osiecku
- Budowa integracyjnego, ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Różańskiej w Ostrowi Mazowieckiej
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.