eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabór › Dostawa samochodu osobowego typy - BUS do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Zabór: Dostawa samochodu osobowego typy - BUS do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 182888 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabór, ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3218308, fax 068 3218301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabor.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typy - BUS do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o spełniający następujące parametry: 1) Silnik: a) wysokoprężny z turbodoładowaniem, b) moc silnika: minimum 100 KM c) max. moment obrotowy: nie mniejszy niż 250 Nm d) pojemność silnika: nie więcej niż 1900 cm3, e) paliwo - olej napędowy, 2) Nadwozie: a) typu BUS, 9-cioosobowy, b) kolor czerwony lub odcienie czerwonego, c) drzwi boczne przesuwne z prawej strony, d) homologacja samochodu osobowego, e) okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej z przodu po lewej stronie, f) podwójne siedzenie obok kierowcy, g) dwumiejscowa ławka i składane siedzenie w pierwszym rzędzie za kierowcą, h) trzymiejscowa ławka w drugim rzędzie za kierowcą, i) rozstaw osi nie mniej niż 2.900 i nie więcej niż 3.100 mm, j) klapa tylna z oknem ogrzewanym, 3) Układ przeniesienia napędu: a) skrzynia biegów manualna, 5 biegów i 1 bieg wsteczny, b) napęd na przednie koła, 4) Układ kierowniczy i hamulcowy: a) wspomaganie układu kierowniczego, b) blokada kierownicy, c) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, d) hamulce tarczowe, wentylowane z przodu i z tyłu, z systemem zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania (ABS), e) korektor siły hamowania zależny od obciążenia, f) system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych (ASR), g) ESP- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, 5) Ogrzewanie i wentylacja: a) klimatyzacja z regulacją manualną, b) dogrzewacz silnika zwiększający wydajność grzewczą, c) dodatkowe ogrzewanie przestrzeni pasażersko - ładunkowej, 6) Wyposażenie uwzględniające bezpieczeństwo: a) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, b) uchwyty do mocowania ładunku, c) punkty mocowania pod bagażnik dachowy, d) regulacja zasięgu reflektorów przednich od wewnątrz, e) światło cofania, f) podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową, g) wycieraczka tylnej szyby, 7) Wyposażenie dodatkowe: a) Immobiliser, b) radio z odtwarzaczem płyt CD c) centralny zamek sterowany pilotem, 8) Przystosowanie do przewozu osoby na wózku inwalidzkim: a) szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego, b) dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu, c) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi, d) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, e) pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim, f) pomost aluminiowy z bieżnią przeciwpoślizgową, służący do wprowadzania wózka inwalidzkiego do samochodu, 9) Pozostałe parametry: a) co najmniej 2-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, b) co najmniej 3-letnia gwarancja na lakier, c) co najmniej 10 - letnia gwarancja na perforację nadwozia, d) samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2008, 2. Odbiór samochodu: 1) Osobisty gdy odległość miejsca odbioru nie przekracza 150 km od siedziby Gminy Zabór, 2) Dostawa na miejsce do siedziby Gminy Zabór gdy odległość miejsca odbioru przekracza 150 km od siedziby Gminy Zabór.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 tys. zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 1) Bank PKO 2) Nr 74 1020 5402 0000 0102 0027 6584 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Zabór, w kancelarii pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiot zamówienia, w tym 3 dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, b) Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Dokumenty potwierdzające, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie, że posiada: a) płynność finansową na podstawowym rachunku bankowym, zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabor.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zabór ul. Lipowa 15 66-003 Zabór.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zabór ul. Lipowa 15 66-003 Zabór pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.