eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji Baszty Nr 24 i Nr 27 w Lęborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Lębork: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji Baszty Nr 24 i Nr 27 w Lęborku
Numer ogłoszenia: 182883 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, fax 0-59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji Baszty Nr 24 i Nr 27 w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji Baszty Nr 24 przy ul Derdowskiego oraz Baszty Nr 27 przy ul Basztowej w Lęborku zgodnie z posiadaną koncepcją REWITALIZACJI MURÓW OBRONNYCH MIASTA LĘBORKA JAKO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Projekt budowlany (architektoniczno - budowlany) i wykonawczy (techniczny) obejmujący wszystkie występujące branże uwzględniający usunięcie ewentualnych kolizji z urządzeniami podziemnymi - opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - wykonany w 5 egzemplarzach Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - wykonany w 1 egzemplarzu Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - wykonana w 5 egzemplarzach Przedmiar robót wg słownika CPV- wykonany w 5 egzemplarzach oraz wersję elektroniczną na płytach CD w 2 egz Obowiązkiem projektanta jest również uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i uzyskanie pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków (Dz. U. z dn. 23 lipca 2003 r. Nr 162 poz. 1568) oraz pozwolenia na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa za¬mówień publicznych Dz. U. Nr 223 z 29.11.2007 r. poz 1655 . Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni Przyjęcie projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat co najmniej jednego projektu na obiekcie zabytkowym zakończonym uzyskaniem pozwolenia na budowę Sprawdzenie kompletności wymaganych oświadczeń i dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Dz. U. Nr 223 z 29.11.2007 r. poz 1655 . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Zestawienie dotychczas wykonywanych projektów na obiekcie zabytkowym zakończonych pozwoleniem na budowę z podaniem: nazwy inwestycji, jej loka¬lizacji, terminu realizacji, nazwy zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji pok. 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:45, miejsce: URZĄD MIEJSKI ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork Kancelaria Ogólna - BOX Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.