To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie
CZĘŚĆ I zamówienia - Operator koparki jednonaczyniowej kl. III dla 20 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Operator koparkoładowarki dla 20 osób,
CZĘŚĆ III zamówienia - Technolog wewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie (w tym 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy) dla 10 osób,
szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń.
Numer ogłoszenia: 182866 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126280 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Operator koparki jednonaczyniowej kl. III dla 20 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Operator koparkoładowarki dla 20 osób, CZĘŚĆ III zamówienia - Technolog wewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie (w tym 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy) dla 10 osób, szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparki jednonaczyniowej kl. III dla 20 osób w dwóch grupach po 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 4) szkolenie winno obejmować minimum 176 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych, 5) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 5 osób, 6) absolwent szkolenia otrzymuje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263)książkę operatora maszyn roboczych oraz świadectwo z pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 7) w przypadku, gdy absolwent szkolenia nie zaliczy pozytywnie sprawdzianu, o którym wyżej mowa, wykonawca winien wydać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające m. in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 8) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 9) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 10) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 11) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 13) koszt przeprowadzenia sprawdzianu, o którym mowa w § 23 powołanego wyżej rozporządzenia pokrywa Wykonawca, tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia, 14) czas trwania sprawdzianu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparkoładowarki dla 20 osób w dwóch grupach po 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 4) szkolenie winno obejmować minimum 176 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 60 godzin zajęć praktycznych, 5) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 5 osób, 6) absolwent szkolenia otrzymuje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) książkę operatora maszyn roboczych oraz świadectwo z pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, 7) w przypadku, gdy absolwent szkolenia nie zaliczy pozytywnie sprawdzianu, o którym wyżej mowa, wykonawca winien wydać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające m. in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 8) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 9) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 10) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 11) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 13) koszt przeprowadzenia sprawdzianu, o którym mowa w § 23 powołanego wyżej rozporządzenia pokrywa Wykonawca, tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia, 14) czas trwania sprawdzianu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Technolog wewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie (w tym 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy) dla 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 250 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 160 godzin praktyki u pracodawcy, 4) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania 4-tygodniowej praktyki u pracodawcy/pracodawców w wymiarze 160 godzin zegarowych, 5) program szkolenia winien obejmować w szczególności: - BHP na stanowisku pracy, - prace budowlane z zastosowaniem płyt kartonowo - gipsowych, - stosowanie tynków szlachetnych, - malowanie, - szpachlowanie, - tapetowanie, - układanie glazury i paneli, - wykonywanie wylewek, - montaż drzwi i okien, - wykonywanie ścian działowych, - montaż sufitów podwieszanych, - nowoczesne technologie w budownictwie, 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające m. in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparki jednonaczyniowej kl. III dla 20 osób w dwóch grupach po 10 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Białecki Sp. z o. o., ul. Energetyków 8, 44-330 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31300,00
Oferta z najniższą ceną: 27800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparkoładowarki dla 20 osób w dwóch grupach po 10 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Białecki Sp. z o. o., ul. Energetyków 8, 44-330 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31300,00
Oferta z najniższą ceną: 27800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Technolog wewnętrznych robót wykończeniowych w budownictwie (w tym 4-tygodniowa praktyka u pracodawcy) dla 10 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie - Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Tarnowie, ul. Bema 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26000,00
Oferta z najniższą ceną: 26000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w II półroczu 2024 r.
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2024
- Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie "Spawanie stali niestopowych metodą MAG - 135 moduł I, II, III"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą TIG-141moduł I"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą MAG - 135 moduł I"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.